klopa-klopa

ponedjeljak, 18.12.2006.

Sam,nek ostave flashu!

U nedjelju ujutro 04:13 min zvoni mobitel.

-Reeciiii...
-Evo,svi su otisli.
-eeeeee
-ma da,jos jedan par se drzi za flasu,nekak bum ih pomel van.
-Nek sam ne odnesu flashu.
-Ajde.
-Evo me.

Navlacim samterice prek pidame pod kojim nema gacica...
Teturam prema kupaoni stavljam cetkicu za zube s kalodontom u usta,
piskim,
oci mi se sklapaju.
S vjesalice skidam vestu od jucer i prek pidame micuci cetkicu koja mi je i dalje u ustima,
prevlacim je preko glave.
Pljujem onaj kalodont ali i dalje hodam po kuci cetkajuci zube,navlacim tenke,pripremam kljuceve mobitel,ispirem zube,nabijem kapicu s cofekima i spustam se niz stepenice,ne po gelenderu jer su mi na njemu zamotane bozicne lampice.osvijetljuju prolaz.
Mrtva tisina u kvartu ni pas se ne cuje,mali pali ko novi izlazim iz dvorista.

Dignut ce mo bar 400kn.
-ma,ne seri,ispod soma neidem.
Pa mozda bu bilo soma,kaj mislis.

Drzim predavanje s hrapavim glasom o pozitivnom mislenju i obilju.
Ne mizeriji...
Dolazimo tamo,kad ono....

Buraz bilo bu tu i 2.000 soma.
-Kaj sam ti rekla,zgleda mi da bi se navuklo i 2. i pol.
-Je al to nebu v jednoj turi.
Pa kaj,ti sortiraj ja bum se vrnula po drugu turu.

Da mi je neko rekel da bum isla i tri ture i da bum napravila prek 150km nebi nikam ni isla.
Al dobro da nisam,tako je dobro ispalo.bilo je i za 4 ture.tu zadnju smo odmah prodali.
Cerekali smo se ko ludaci nabrijani napuiseni ili slicno...
Meni je najvece zadovoljstvo bila kistra voca,burazu pljuge i visky koji nesmemo pit pa smo zvakali filtere i lomili pljuge glumeci da se svadamo...
a za iznenadenje bila je tu i velika kutija puna kolaca par butelja vina finoga...vrecica Mavrovicevih peciva i svasta nesta neki sokovi...nemam pojma.

Ali nismo dogurali ni do soma.Bit ce nekih 800kn.
No cijela akcija je zaista vrijedila 2.000kn
Bilo je ludo.
dosli smo doma u 13h.

Bili u ,,podlapaci,, na cevapima ,za mene pljeskavica velicine volana.
Pale su i neke trapke od ciganke za 20 kn
i crvena beneton silterica za 10.
Jao sto volim sajam!

Dobar job buraz,dobar!
Dat ce mo u crkvi desetinu.
-Ocemo i napisat ce mo zahvalu!

Procitali su ju i svi su vikali :-ALELUYA!
Poslje kod dobrovoljnog priloga su je dali kao primjer.

Mi smo cvali od srece,znam da sam bila crvena kao majca i dugacke rincice sto su mi klizile uz vrat,da netko zna da smo to mi i da smo cijelu noc crncili i vozili ture i ture plasticnih boca...
nebi nam vjerovali.

Slatka lova,slatki trenutci,dobar tim i Blagoslovljeni smo ostalim darovima...

18.12.2006. u 14:54 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

DANAS!

Ona se umorila od prekida.Malo po malo prekinut ce lance.Nije spavala ove noci,ali nije umorna,nije vidjela ni jedno ogledalo,ali se osijeca sva zgodna.Danas,ona se obukla u boju trepavica.Danas joj se svida njezin osmijeh,ne osijeca se kao stranac.Danas sanja sto zeli,ne brine za nista.Danas,ona je jedna zena koja zna za svoju dusu.Danas ces otkriti ,da je ovaj svijet samo za tebe.I da te nitko ne moze povrijediti,nitko te ne moze povrijediti.Danas ces razumijeti,kako strahu mozes zalupiti vratima,da se razbije.Danas ces se smijati,jer su ti oci umorne od zalosti,umorne od zalosti.Danas ces se nauciti smijati svojim pismima i vidjeti sto si postigla.Danas ces biti zena kakva te je volja biti.Danas ces se voljeti kako te nikad nitko nije voljeo.Danas ces gledat naprijed i ne vise nazat.Jedna hrabra zena,nasmijesena zena.Gledaj kako hoda!! vauuuuuu...Danas se rodila nova zena,perfectna,koja ceka samo najbolje.Danas stoji na svojim stiklama,daje osobnost svojim koracima.Danas zna da njezin zivot,nikad vise nece biti promasen slucaj.Danas ces biti sretna,ma koliko god zima hladna i duga bila.Danas ces zavesti nebo bez da gledas s visoka,koje ti nudi zemlja!Danas ces otkriti da je cijeli svijet tvoj i da te nitko vise ne moze povrijediti!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

uzmi si mapu svijeta pa se potrazi!

To je kao neka poslaica latincima.Za one kojima se zeli reci da su ,,izgubljeni,, A onima koji su ,,nadeni,i skraseni-vele: idi u sumu i zgubi se! Obadvije su mi guba.Osobito kad mene pitaju SKRASENI HRVATI :e a kas se ti skrasit????Pa se mislim;sta nisam skrasena? Pa da ono kujs... A mislis kad cu prestat putovat? - E to! - Pa vjerovatno ni kad umrem.Uvijek cu se truditi putovati povremeno negdije,gdije nemogu ni zamisliti kako ljudi zive,sta jedu,kako plesu,koja im je izvorna glazba,jesu li zatvoreni ili otvoreni,darezljivi ili skrti...kakve su im tradicije...isprobavati njihovu klopu,specijalitete,nauciti reci hvala na njihovom jeziku...mislimda kad prestanem to istrazivati-da sam umrla.A kad zapravo umrem i odem na onaj svijet.Prvo cu se izgrliti i izljubiti sa Isusom i Ocem nasim,pa malo procakulat s apostolima,i pitati Isusa sto je mislio s nekim versovima iz evangelja koji nikako da skuzim...Svakako cu potraziti moje sadasnje andele cuvare i smijat se s njima,mojim facama,kad sam umirala od straha iz nekih situacija iz kojih su me oni ,,spasavali,, i tako otkrivat cu druge nivoe.Pa ako to znaci da nisam ,,skrasena,, sve je to zbog karte svijeta i zemljopisa.Samo kad bacim pogled na nju,aj,odma zbrisem brzinom maste u bilo koji kutak svijeta,i zamisljam ljude koje trebam sresti i upoznati.Dati im dio od tamo od kud dolazim,i uzeti dijelic njih sa sobom.To mi lici na mir,na zajednistvo,na dobre vibracije,medu svim polovima,nacijama i vjerama.Zvuci mi to kao nesto sto Bog voli i zeli!Zelim biti dio tog sna.Jesam dio tog svijeta.Spremam se u Centralnu Ameriku ovaj mjesec.Uz Boziju pomoc!!!amen!

ja sam koji jesam!

Umre neka zena i ode u raj,pred njom stoji Bog i pta je: tko si ti? ja sam Mara Simic rece ona.nisam te pitao kako se zoves.nego tko si? a ona ce da je ona Simiceva zena.Pa nisam te pitao cija si zena.nego tko si.a ona ce da je ona,ona zena koja je isla svaki dan u crkvu.Pa nisam te pitao di si isla,i tako ona ce da je majka 4 djece,koji su svi inzinjeri i posteni ljudi,i da su njene krave najljepse i basta najurednija,a koligece u uredu ju gledaju kao primjer,al nikako da kaze tko je. TKO SI TI/ Sta ces rec Bogu kad te pita? eto,ja sam koja jesam,to sam ja!Isto kako je i On rekao.