Jazz

23.05.2005., ponedjeljak

Ludi dan, luda subota i nedjelja !!!!


(slika nema veze s vezom, al mi je baš dobra pa evo uživajte :)))

E taj ludi dan, ne znam odkud da krenem, pa ču onda od pocetka. Sve je pocelo oko 7:13 kad smo krenuli k liji (jedan tip) da napunim balone s vodom, al kad smo došli več je on sve napunil, (bio je malo radišan), i kad smo došli do škole več smo večinu spucali, a jedan mali dio nam je raska zapljenila :((( al nema veze. Bilo je još ljudi koji su ispravljali šuseve pa sam im tam pomagal kolko sam mogo, al dobar mi je prosjek, od njih jedno 10 samo je jedan dobil 1, malo nesporazuma u komunikaciji :(((( al ko mu je kriv kad ostavlja sve za zadnji dan, sori 50 lipa.

Obuceno smo imali košulje i na njima je pisalo tehničar za ručunalstvo 4f (kratko i jasno, vidi se da smo složni, nismo se mogli dogovorit) i kravatu i naočalke, bili smo na lokalnoj televiziji i u nekim novinama sam nesjecam se kojim :) ovaj jedan je doneso harmoniku i onda nam je sviral a mi smo pjevali, totalno je bilo jebeno :))))), raska se rastopila ko sir, stalno nam je srala kak je njezina stara generacija bila dobra i sve, a sad smo mi kao najbolja generacija od svih (sad ima šta pricat sljedečoj generaciji, nek im bude sretno). E i tak smo išli po gradu i do gimnazije, pjevali plesali, svirali, totalno sam vidio sve skoro svoje prijatelje koji su išli u popovaču u osnovnu s menom, jedino sam im imena malo pozaboravljal al ono bok, bok, znam facu ak ono ko si ti??? :)))) i onda oko 13 smo krenuli na betlehem, tam smo imali neke tehničke poteškoče al sve smo mi hakeri sanirali, ja sam nosil svoj razglas (home made, al je rasturil cijelu tu zgradu, jebeno se čulo), i tam smo feštali do jedno 4-5 kad sam se samo srušil na klupu i začoral do 6. sve je bilo ok sam mi se nije sviđalo onih 1 sat kad su puštali narodnjake pa sam malo otišo van malo popričat sa ovim svojim frendovima koji su "sjedili vani".... al oko 3 sam ja došo na svoje onda sam bio ja DJ pa je i muzika bila tako mmmm dobra..

A fascinantno je šta se je več malo duže vrijeme nemogu napit, onak jebeno, pil sam i bambus, i pive i štoka i svega smješal, to samo bog zna šta sve ne, al ništ, onak bil sam pijan al sveg se sječam, a možda je tak i bolje a ne da sam se ukomiral i prespaval cijelu feštu. Al kad ču se htjet napit mislim da ču se morat vratit na ono provjereno svoju rakiještinu :))), al to je fascinantno kod rakije pijiš, piješ, malo peče i grije u želucu al ništa, a onda odjednom samo noge odsječe :)))))), ak niste morate probat….

E onda subota, spal sam do 1 kad me šogi zbudil, onak sav naspavan a ja ko krpa, koda me voda donjela, pita on :“kud čemo“, a ja ko iz topa u velku goricu, na street race i ko za vraga u 3 več smo bili naputu, a šta sam tam videl , pile pile i još pila :))))), tak sam se nabrijal da sam htjel odtič doma po kađu :)))) i da im pokažem šta se desi kad izazivaju vraga…. A navečer smo išli malo van profeštat žižin pad na vozačkom ispitu, nadamo se prvi i zadnji (jer kad položi pada gajba, takva su pravila u popovači), al nas je ostavila na cijedilu, došo saša sav u kurcu, pa je onda išla on s njim da ga malo „oraspoloži“ :))))), a mi onda niš nek kod mene na KARAOKE, jebena stvar, totalno zakon, raspjeval sam se ko životinja, uuuuuuu, i kad su ovi moji otišli, ja slušalice nabil i pjeval do jedno pol 2 u noč.

Nedjelja mi je bila paklena, digo se oko 11 i onda se najel i ni pet ni šest nek odma kosit travu kod suseda. Od 11 do 13 sam pokosil iznutra sve i još mi je ostalo ovo vani, al više nisam mogo, prokuho sam ko patliđan i onda sam malo u hlad išo sjest. E onda je sljedilo pranje auta i mog i sestrinog dobrih jedno sat, a onda sam išo pokosit do kraja. Poslije sam otišo po loptu (kod SANA igramo nogomet, pa sam ju još u četvrtak spucal ko sivonja u grabu pša ju nismo mogli nač) i onda kod nivke da joj popravim komp, zna se koga zvat kad se pokvari komp ja sam sam svoj majstor, komp i ja smo ko ……. Da vidiš:)))))) a onda smo ja i damir imali naše male pustolovine:))) kad nama nešt puhne u glavu, onda nastaje lom, natankali mi kađu i zapalili za sisak na maturlanu večeru od sljavena, i došli mi tam al nas nisu pustili nutra, neki zajeban redar tak da smo malo s njim porazgovarali vani i otišli sjest malo još kod kupe. E ona još jedna ideja, več je bilo pol 11 i mi bi još nekud, svi normalni več spavaju a mi smo tek sad za akciju, kakvo spavanje, i ni pet ni šest mi zovemo mrchicu i kao idemo u križ. Kao nije več bila u krpama, ma NEEEE, jok. AL nije to nju sprečavalo, i kao možete doč, al onda za pol sata, valjda ju starci nisu putili, pa smo odustale. I mrchica ne ljutimo se kaj nisi mogla izač van, bumo neki drugi dan došli sad smo slobodni ko ptice, nema više škole do faksa :)))))) al totalno mi nejde u glavu da je gotova škola, još uvjek imam osječaj da je sve isto, al više nikad neče bit….


Bok svima i čujemo se, jesam se raspisal, vidi se da nisam palil komp več skoro 3 dana, idem sad malo pjevat na karaoke, još jednom bok svima:))))

- 01:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729