Jazz

11.05.2005., srijeda

Ajm a star!!!


E danas u skoli poslje neznam sad točno drugog ili trečeg sata (opče nije važno), mi nedužno malo nabacili belu, kad bane raska, padagogica i neki đed.Vele kao za neko slikanje. Uglavnom slikali smo se za večernji list, uhu. Ko zna kak sam ispal. Al uglavnom sljedeči tjedan u večernjem listu če bit slike maturanata i tam sam ja :)).

A ima još i jedna dobra vijest i jedna loša, umro mi je stric, pa danas valjda idem na pokop :(
A dobra je da mi je došlo ono od vojske, i kao zadovoljil sam na onim psihološkim testovima (ja sam več na to i zaboravil i odpisal tu stipendiju, ali šta ču sad, kad mi baš očeju dat novce nek daju :))).
E i sad sljedeče mi je valjda medicinski pregled u nekoj bolnici u ZG sad u 6mj. Moram malo opet počet s trčanjem da dojdem u formu i prestat gledat ovaj komp da mi se i vid malo povrati :).
A valjda budem prošo dršte mi fige ;), možda i bude časnik od mene ipak nakraju :)
Najviše šta me primamljuje je ona vojna značka. Oma kupujem si na kredu neki BMW crni zatamljen, a ak me plavci zaustave sam im značkicu blicnem i oni onak kulturno vele: "o , Dobar dan kolega, i sretan put", e ak to doživim, ALELUJA, ALELUJA,....

BOk, bok, svima
- 14:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729