Jazz

01.05.2005., nedjelja

Nedjelja, totalna ……

A pošto sam išo spat u 3, digo sam se oko 8, i išli smo na jakuševac... Tam smo malo lunjali, a sunce prži, glava mi je zakuhala. U glavnom nismo ništ našli šta smo tražilim, ali barem sam se najel, išli smo na jedne, mmmmm, slasne ćevapčiće (Z.L.E.V.A.N.K.A - bili su tako mmmm dobri :)))), slatke snove i dobar tek). E onda smo išli do buraza u njegov stan, i tam nešta baljezgali bezveze do 3. Onda smo krenuli doma. Joj baš sam tak ljepo zalego u autu do popovače samo me malo sunce jebalo, čak sam malo i zagoril (počela je sezona sunčanja, a i komaraca, totalno su nepodnošljivi, i nisu to oni neki mali, nego pravi kapitalci, ko nokat, ispravak netočnog navoda KOMARICE!!!, sad bi još nešt reko ali iz pošovanja NEČU :))

A starci mi več cijeli tjedan zanovjetaju, da se ošišam. Meni se nekak neda, moram se savjetovat sa svojim jaranima :), šta vi mislite? hmmm, neznam ni sam ali do kraja ovog tjedna moram odlučit. Moram barem malo skratit ili da budem "KUL" i imitiram nekog nogometaša, ak se to desi a ja nisam pijan JAKO molim vas da me upucate.A stari je reko da če me ošišat dok ču spat, moram spavat sa otvorenim očima, Jel ima ko viška čačkalica, jer če mi trebat sva pomoč koju mogu dobit??

(ovo nije moj slika, da nebi bilo zabuna, dečko n aovoj slici je svojevoljno pristao na ovu fotku, šta mu se nevidi zadovljstvo?? :))

BOk

- 19:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729