Jazz

09.02.2005., srijeda

Subota, luda i zaboravljena djelomicno!!!!

Tek danas vam mogu isporučit u cjelosti jer sam imo nekih rupa u nedjelju pa smo ja i frendovi usporedili priče da upotpunim ju dokraja.
Rekli smo da cemo ič pit ja damir, slaven i saša u petak. Ja i salven smo u subotu imali jako važan zadatak otici po vino i uzeli smo 6L crnog iz njegove kleti do koje smo morali pješke jer bas moj autic nejde po ledu. Trebalo nam je sat vremena i smrzli smo se ko ... Jos smo samo trebali kupili kole i fešta je bila spremna. Ukupan buđet za feštu 4L Pezidents čojs kole nekih 12Kn, provod neprocjenjiv. Oko 21:00 smo otišli do mene i opleli po bambusima, do 12:00 smo bili več jebeno pijani, a slavenu na početku nejde i nejde, a kasnije ko da pije vodu, ali nije bilo voda kad mi se je zabljuval po snjegu neka 2m kvadratna, ko da sam imal kolinje, sve crveno od vina, e onda sam ga oko 2 moral vozit doma, a obadvoje pijani ko letve, i odvezem ja njega doma, ali nebi ja bio ja da nisam jebeno zapel u snjegu, nigdje jebenog snjega sve čisto, ali ja sam ga naso, to mi je peh na svakoj festi negdje zapnem, i tam ja grebem u ful turaži i nejde van. Kad odjednom stane neki auto i izađe neka ženska (kolko sam mogo videt jest da sam bio pijan) i nista ona krene gurat auto, ja stanem i pogledam van i nemogu vjerovat da bi neko u pol 3 ujutro izaso iz auta i guro nekog dugog (ipak ima dobrih ljudi). I ja joj velim da ide doma jer sad ce ovaj moj frend doc pa ce mi on pomoc. I ode ona i idem ja njega zvat na mob kad on na vratima od auta. A ko me nebi cul u jos imam i remus na autu, mislim da sam cijelu ulicu probudil, i izguramo mi auto van i njegova stara se digne i nesta prica na terasi(kasnije sam cuo da nesta govorila, da ce njegov stari nam doc pomoc gurat). Jebote da je njegov stari izaso van ja mislim da bi bilo frke kad bi me videl onakvog pijanog da mu vozim sina (I sad sam odlučil izbjegavat njegovu kucu nekih tjedan dana dok se to malo zaboravi). E onda imam neku rupu u pamcenju kak sam doso doma. Neznam vise ni kolko je bilo sati ali zanam da smo ja i damir isli na čet iskonov i tam zajebavat, psovat ljudima I uglavnom radit gluposti, jest da nista nismo sigurno napisali šta ima nekog smisla kad su nam slova malo bjezala, a saša se srušio na moj krevet i malo odrijemal. Nakon toga je totalna rupa sve do jutra kad mi stara ni dobro jutro ni nista vec: Ko je bljuval? Bila je to jedna luda noc. Kasnije sam sazno da su sasa i damir otisli oko pol 5 i onda jos kod saše svirali do 6, a damir je došo u 7 doma i veli da su mu starci malo popizdili..
Evoga jos jedan post, malo poduži ali napisan na zahtjev nekih neodredenih osoba.
Ne zamjerav vam ak nemate volje čitat!!
BOk!!!

- 18:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729