Jazz

14.01.2005., petak

Kraj PRvog polugodista!!!

KAd ce taj kraj vise vec mi je pun ku... skole. SAd ovaj tjedna pisali smo 4 testa i jos me 4 cekaju u pon uto i sri. Pa kaj su svi ti profesori glupi, svi moraju cekat zadnji tjedan koda to sve nismo mogli pisat u 12 mjesecu nego bas sad zadnje tjdne, a sad se jos moraju i ispravljat ocjene. Pa nemos naucit da ga jebes. Po njihovom bi trebo kad dojdem doma, jest, ucit i spat. Pa ja mislim da bi poludil za jedno tjedan dana da tak radim. A taman mi je jos i ova ku... iz hrv stisla subera iz lektire zato sta nisam procito nista osim kafke: preobrazba (a i to je nesta), i sad moram do pon procitat neki roman i jos naucit za testove. Pa jebeno cu poludit!!!
Znam da nas ima puno koji imaju slicne situacije stoga znajte da se suosjecam sa vama!!
Ajde barem me tjesi sto cu se danas zapit pa ce mi barem na nekoliko sati sve biti ravno...

- 14:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Stara banula u podrum!!!

Jucer smo se mi dogovorili da idemo kao danas pit. I kad sam doso jucer doma oko pol 11 idem ja tocit rakiju kao za danas. I tocim ja prvo iz demižona (nekih 50l ima, zato da se kao ne skuzi da sam uzo) sa slaufom i nejde i nejde. I idem ja potocit iz karnistra pa si mislim ak skuzi skuzi nema veze. i tocim ja i bane stara (neznam sta je isla trazit u pol 11 u podrum, al ona uvjek najde nest). Ja tocim i dalje mislil sam da je skuzila ali ona nista. Dojde ona do mene i pita me " kaj to tocis", a ja joj velim " a sta mislis"(valjda je mislila da tocim benzin ili kaj vec). Onda smo malo popricali i nakraju sam sazno da to u karnistru je PLAVIŠ koji je znatno slabija rakija(koje smo se mi zapili ko dubrad prije nekih 3 tjedna) i onda mi je dala PRAVU RAKIJU ZA DANAS 1L. Tak damire danas cemo ko letve hodat!!!

- 14:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.01.2005., četvrtak

Bum box 2k5

Image Hosted by ImageShack.us
Na tržišu se upravo pojavio novi bum box. Podržava najnoviju tehnologiju doblij suraund, dts, 4 + 1 zvucnici, hard disk 350 gb sa satelitskim obnavljanjem muzike, 15inča tač ekran, kazetofon, radio, sabvufer, itd... _Muzička snaga mu se penje do nekoliko stotina wata i sve to upakirano u tako predivnom modrom kučištu. Napomena: ne koristiti u zatvorenim prostorijama zbog jačine koju ispusta od 190db!!!
Kupite jos danas svoj Euro line Bum box 3139 2005g.
Sretan dobitnik bum boxa u našoj nagradnoj igri zelio je ostati anoniman, ali koliko smo čuli "puca od zadovoljstva"


Made in velko Brdo, suplajd baj rajičevac
- 16:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.01.2005., nedjelja

Sretna nova dveiljadepeta!!!!1

Uz malo zakašnjenje!!!!!!
- 13:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Brojač

Ja sam STUDENT FER-a (Šta da vam kažem ŽIVOT NIJE FER, ali bog blagoslovio internet i menzu na
FER-u :)


Ja sam "KADET" (ne opel kadet, več vojni kadet :)

Ja sviram BAS gitaru




Ja sam u GOVNIMA DO GRLA (mili bože kud sam zašo bol me snašla u divljini :)


Neču puno duljit..

Dolazim iz Popovače, al sad imam privremeno vojno prebivalište na Črnomercu, tu samo 300 dana u godini očeš nečeš, moraš :))



Volim sve i svašta...


Imam 3 prava prijatelja, koje nebi mjenjal, makar imamo malih razmirica al rješit čemo to.. Nebi nam bilo zanimljivo da nema svađa.



to je sve od mene.. u najmanjim crticama, kad se nešt još sjetim dodat ču.. ili ak naučim kaj u FLASHU budete to vidli, al nema se vremena...


I ŽIVI BILI I NAPILI SE!!!!!!!!!!!!!

Linkovi ljudi koji me čitaju

ICQ:

285-593-729