Wanda Car

21.03.2015., subota

Zupko i kevin kostner

Ne mogu reći da patim od migrene ali povremeno me po dva dana boli tintara u razmacima od 1,5 mj.
Nisam si otišla po onu G dijagnozu jer ja znam šta je uzrok mojim glavoboljama i znam da mi dr. nemre niš.
Nekad je sama sjebem meditacijom tako da uđem u područje iza glavobolje pa se rasprši, nekad progutam knavon, nekad joj zaprjetim da mora nestat,
nekad mi jedna osoba sa sposobnošću pijenja glavobolje popije glavobolju.
Često se i pravim kao da je nema ali kljuca me sinoć 5 dan do te mjere da sam nazvala kiropraktičara da mi sredi vratnu kralješnicu.
I tako dođem ja njemu i velim da sam u nedostatku partnera
koji bi me izmasirao došla na rihtanje i da me poštedi filozofiranja.
Ali nije.
Rekel mi je da sam mu baš super i da mu je žao što nema kćer poput mene i da ne zna gdje bi mu tada bio kraj.
Ja sam njemu rekla da je meni žao što nemam takvog oca
koji bi me podupirao jer tada ne znam gdje bi mi bio kraj.
Ali da sam otvorena za biznis.
Onda mi je počeo uvaljivati svoga sina koji je nedavno dobio nogu,
ali rekla sam čovjeku kako nisam baš dobra opcija za njegovog sina jer sam opterećena djecom pa je želio znati jesam li varala muža
i zašto ne živimo već 7 godina zbog djece u braku i pitao me jel' ga volim.
Nije mi se dalo objašnjavati patologiju našeg odnosa.
Ja sam zbilja pokušala koješta da ta veza uspije
i nisam bila kučka koja ne da vidjet djecu.
Ali kad ne ide onda ne ide.
Pa jel ga voliš? - ponovio je pitanje
Malo sam se seratorski nasmijala pokušavajući
ostaviti pitanje da visi u zraku sa neugodnim
pa ne znam ali onda je reagirao točno kao i ja kada sam okrutna prema drugim ljudima.
-Šta ne znaš? DA ili NE. Je li? DA ili NE. Hoćeš crveni Ferari da ili ne? Jel hoćeš crveni ferari? DA ili NE? Nema nedlučnog možda ili je da ili je ne. Previše troši i kako ću ga tankat, ma daj...Emotivno nezrela.
-Tako sam i ja pametna kada se radi o tuđim životima.
Ne mogu ja tu u dve minute ispričat sve. - Rekla sam
-Možeš! To je sranje. Lezi dolje licem prema dolje na trbuh. Opusti se.
TRššššš jedna strana vrata, tršššššš druga strana. Pa noge pa zdjelica pa ruke pa još trševa pa lezi na bok pa na lađa pa trš.
Onda smo se još malo izvikali jedno na drugo pa je izašao samnom i pomogao mi obući jaknu.
Ni ja ne kužim. Ali ima tih raznih događaja. Hvala.

Nakon toga ispala sa van razmišljajući želim li ferarija i
željela sam pušit pa sam zaštekla nekog lika da mi da vatre...
nemam ali imam u autu, jel ti daleko auto...nije... idem s tobom, bila sam sad na sređivanju tu nutra...ma da...
Auto ko' za vraga sparkan prek puta birca..
kava na 15 minuta na suncu...može.
Izjadali se o poslu i državi i djeci i otišli svak' svojim putem.
Odšetala sam do auta ali tako sam jako morala ići piškiti pa sam stala kod svog zubara...Tam dobim ključ od posebnog toaleta.
Daj mi sredi to groblje i iščupaj mi sve srebrne plombe truju mi organizam... -pristojno sam kroz nekoliko rečenica izrekla ovo htjenje.
A moj zaljubljeni Doc...ma naravno, prvo pikica pa mi mazi obraz pa mi tepa pa me odmah za idući tjedan naruči još tri puta...bijele će ti biti na moj račun...i šalje mi puse kad se sestra okrene i malo me po ruci još gladi, ne boli me ništa ali dok brusi kaže kako mu je teško imati mirne ruke u mojoj blizini.
Samo polako Doc, danas imam vremena, daj i sebi nešto da se smiriš i molim Boga da mi ne izbrusi gingivu.
Danas je pomrčina i međunarodni dan sreće. Baš si mi usrećila dan. - veli
I ti meni, šta samo hoćeš za te bijele plombe za uzvrat? Ha Doc?
I sada smišljam šta da mu dam. A on se smješka.
Misla sam se preselit od njega kod drugog stomatologa, a šta sad. Nije me dirao za cice jer sam mu rekla da mi je to bio bad i da me zato nema već tri godine. Sad mu mislim nacrtati neku super dobru sliku.

Eto, ne znam što će biti dalje.
Meni je svaki dan zanimljiv.
E da kevin kostner je mamin doktor za kosti. :)

Pozz W.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.