Wanda Car

09.03.2015., ponedjeljak

Neću

Nemoj dušo igrati se sa mnom.
Ofrljit ćeš se na naplam i spržit ću te.
Pusti plesanje da se igra tvojim tijelom.
Slušaj moje misli.
Uskladi pokrete...
Popij me na naglo
Guštaj moj švedski stol...

Hoćeš li me tući po guzi? - pitaš
I bičevat ću te ako to želiš. - velim
A gdje ćeš me bičevati?
Gdje god mi se prohtje.

Ali nećeš doći zato jer se bojiš izgoriti u proždirućoj ljubavi i ostati gol i zarobljen, podastirući se.
Hodam po tebi kao po tepihu.
U noći se slike bude.
Dahćem ti na vrat vrući dah ljubavi ljute.
Sve krikove ovoga svijeta ugušila sam u tvojim ustima mojim nošenim gaćama i sa malo selotejpa.
Razapet i ogoljen uspravno tražiš još.
A ja te neću.
Krepaj!
Zvat ću te kad ću htjet'.
Marš sad!
Gubi se imam posla.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.