Evanđelje po Luciferu

subota, 10.06.2006.

Na kraju svijeta, zrcalo

Letio sam kroz svjetove
Stvarao nove prostore
Vrata kroz koja sam prolazio
bila su plod moje imaginacije

svuda okolo ogledala
sve sam ih razbio

Išao sam bijesan okolo i razbijao zrcala
ne, ne želim vidjeti svoj lik u zrcalu
ne želim vidjeti sebe
tko sam ja?

Slika u zrcalu i slika slike
u drugom zrcalu, i dalje i dalje
slika mene koji sam svijet
van granica mojega svijeta.

Dalje i dalje
u beskonačnost
u ništavilo
samo slike postoje
samo iluzije svjetova.

Gdje sam ja među slikama?
Tko sam?
Da li sam Boginja, koja je poludjela?

Moj pogled je blistav
a svuda okolo tama
ja stvaram svjetlo, ja sam svjetlo
moj pogled prodire u svjetove nove.

Lepršave tvorevine mašte
postaju tvrde kule imaginacije

Iza svakih vrata novi je svemir, uvijek
svemir ima mnoga vrata dalje
novi prostor da se nastanim
novi se svemir u beskonačnost prostire
sebe sobom nosim i beskraj ispunjam.

Ali jao, na kraju svijeta
na kraju beskraja, uvijek
nova mi se lica iz zrcala rugaju!

Udaram u granicu svijeta iscerenu
razbijam i uništavam u ime Istine
ludujem i kraljujem usred kaosa.

Hoću li se ikada smiriti u nekoj maternici?

- 11:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.