Ja tovar

srijeda, 10.06.2009.

Ja promišljam

smilies
"Ljudi su kvarljiva roba.Upakirati u kvalitetnu ambalažu!!!"
"Oprost se ne traži,oprost se udjeljuje."

- 14:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ja u virtualnom svijetu

Ovako izgledam sada:

a ovako ću jednog dana:

Zahvaljujem:
http://imageshack.us/
http://corpo.mvm.com/en/shopping/weightloss.php?track=12

- 12:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 06.06.2009.

Ja citiram

"Budi jako oprezan da ne rasplačeš ženu jer Bog broji njene suze. Žena je nastala od muškarčevog rebra. Ne od njegovih stopala da se po njoj gazi.. Ne od njegove glave da se njome vlada, nego od boka da mu bude jednaka. Ispod ruke da bude zastićena i pokraj srca da bude voljena."

- 18:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 03.06.2009.

Ja i Hashimoto

Jednom davno na nekom programu neke televizije usputno sam pogledala emisiju u kojoj je objašnjenje za zavidan broj zdravstvenih problema kod srednje generacije bilo u disfunkciji štitnjače.Pogledala i nasmijala serolleyes,jer se nekako baš u to vrijeme i među mojim poznanicima ta tema razvlačila kao prožvakana žvaka.
Prošlo je par godina od tada,vodila sam ja bitku sa povišenim kolesterolomnjami i kroničnim umorom zijevsve to vrijeme..i konačno me umorilo.
Vidim da nema druge nego se pridružiti onoj masi koja kontrolira hormone štitnjače.Ne znam da li mi je laknulo ili me je izbezumiloheadbang kada sam pogledala nalaze.Nije to bilo ništa strašno ali sa postavljenom dijagnozom kroničog tireoiditisa nisam mogla definirati svoj status:bolest ili stanjelud?
Prvo bi rekla da je sve to "sranje",ali iz perspektive kronično opstipiranosti to je nešto čemu se radujete ako je svakodnevno i bezbolnozujo.
I šta sad?Svako jutro popiti tabletice nije i neki problem,problem je sjetiti se da to trebaš napraviti pola sata prije jutarnje kave i smokin.
Kažu mi da ću se osjećati puno bolje i da ću čak i mršaviti,ali za ovisnika o slatkišima fino to je veoma teško vjerovati.
Nekako mi je sve to još friško i nije mi leglo...kronična bolest?.....terapija cili život?...svaki dan?..
Znam da ima puno gorih stvari u životu i puno gorih dijagnoza ali ovo je moja i sada o njoj razmišljam i s njom moram živitino.

- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
  • "Ponajviše ljudi bankrotira jer su se previše zapleli u prozu života. Velika je čast biti upropašten poezijom."

  • "Ako si cijeli dan
    aktivan kao pčela,
    radiš kao konj
    i na kraju dana
    umoran si kao pas;
    porazgovaraj s
    veterinarom,
    postoji mogućnost
    da si magarac!"