Kriza

25 veljača 2012

Bilo bi u redu napisati nesto malo duze, a da nije glupo, da se radi o necemu zanimljivom, da nema veze sa mnom. Ali ne mogu bez sebe pa eto..
Facebook.
Najveca droga ikad.
Nakon cetiri godine svakodnevnog gubljenja vremena na tu predobru stvar mogu se pohvaliti da sam vec cetvrti dan cista. Prelose zvuci. Nakon toliko bivanja na fejsu u glavi mi je da i s fejsom i bez njega trosim puno vremena na nista. Nista ne radim ni sad ni kad sam imala fejs, ali onda mozda bolje da ga ponovo aktiviram i bar sam nekako korisna. Nisam, znam. Ne mogu vjerovati kako mi je pojeo mozak. Na televiziji Mate Bulic. Pa bolje bit na fejsu nego slusat (ili gledat) (ili oboje) Matu Bulica. Nije da imam nesto protiv gospodina, ali jedostavno mi je njegova glazba prenespecificna, a i nije bas moj tip. I ove dvije vazda-misteriozne plesacice na ili u Nad lipom 35, 36, koji vec... Da sam na fejsu saznala bih mozda je li nekome od ljudi koje znam cijeli zivot, ali se na ulici jedva pozdravimo, rođendan, sto bas netko sada slusa ili ne znam sto.
Ne.
Nema fejsa do daljnjega.

Pozdrav od fejsbuk ovisnice.
-Hi, I'm Almarita.
-Hi Almarita!!
-I'm clean for four days.
-Good for you! *clap* *clap*


Lajk :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.