žubor vode

11.04.2011., ponedjeljak

O tebi još nešto



Sad kad mirno raščlanim
Sve ovo što se zbilo
U životu što odzvanja ko jeka
Čini mi se kao da sam živio
Život koji prožive dva čovjeka

Mene su izgleda
Zvijezde posvojile
I tajne mi poklonile svoje
I sve su redom umarširale
U začuđene oči tvoje

Mene su rijeke
Učile plivati
I ceste da po njima hodam
Tužne me žene učile snivati
I kako da te srcu dodam

Ja sam učio od najboljih tuga
I od najboljih nada sam
Čekanja nizao
Sve sam to znao
A uvijek sam do tebe kasno stizao

A nisi ni znala
Da te je mjesec obilježio jednom
Znakom koji ću samo ja ugledati
Nisi ni znala
Da je ljubav odlučila jednom
Meni te dati

ŽELJKO KRZNARIĆ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.