Pisanje ili život?

utorak, 28.03.2006.

Šta znaš, možda je tako i bolje.

Svašta sam ti htjela ispričati...svašta. I kako je On krasan, kako mi se sviđa način na koji se prema meni ponaša, i kako sam sad, kao, uspješna u poslu koji radim, i kako i dalje imam dileme oko toga trebam li uopće završit faks koji sam dovela do pred kraj, i kako ne plačem više, i kako mi se čini da sam odrasla, i kako su se ljudi jako promijenili, i kako sam shvatila da je obitelj takva kakva je i kako nisam ja kriva za to, i kako sam se toliko puta razočarala, i kako sam se toliko puta oduševila, i kako sad znam da ima još puno dobrih ljudi, i kako više nisam onako ogorčena, i kako sam opet živa i kako mi je nekim danima sve smiješno, i kako mislim da si ti nešto najljepše u životu što mi se dogodilo, i kako mi je žao što su stvari između nas bile takve kakve su bile, i kako nikad neću prežalit kraj prijateljstva s najboljom prijateljicom, i kako sam još uvijek nesigurna u sebe, i kako sam sretna što me ljudi koji me okružuju tako jako vole, i kako više nemam noćne more i kako više ne trebam tebe da me tješiš, i kako opet znam uživat u svakom danu i svakom trenutku, i kako sam naučila puštat stvari i ljude da idu svojim putem bez da ih pokušavam zaustavit ili promijenit, i kako sam naučila opraštat i kako te se sjetim baš svakoga dana. Ali nisam. Nisam ti rekla čak ni da mi nedostaješ. Samo sam zapalila cigaretu. Šta ja znam...možda je tako i bolje.

28.03.2006. u 23:34 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Treat me good,
Cause I'm a walking razor.
I am dangerous.

"Nostalgija! Odavno sve
Ta prazna omlaćena slama!
Meni je svejedno gdje
Valja mi samovati sama
(...)
Sve mi je jedno koji lik
Naježiti kožu će moju
Svejedno mi kojem od njih
Manjak sam ili na broju."

Marina Cvetajeva

TIN UJEVIĆ: "PUTOVANJE"

Drugi prte za sobom teške kovčege
i sanduke, ali moja je prtljaga
lakša od paunova perca i
sunčeve zrake.
Ja nemam ni zlata ni srebra, ni
pokućstva ni posuđa ni rublja
u pletenim košarama ili izrezanim
škrinjama.
Ali moj je Bol, taj mjehur od
sapunice, tako gust i težak da nema
tezulje na kojoj bih ga ja mogao vagati.
Ali moj je Očaj tako masivan
da bi mogao potopiti
najčvršću lađu; pa opet
- valja putovati.