srijeda, 30.04.2008.

Rado te pratim (vodi me)

Glupo i prožvakano (već bezbroj puta)?

Kad sam ljuta zbrčkana sam sva...sudaraju se i guraju moje riječi.
Bez reda i smisla izlaze iz vrhova prstiju da pobjegnu što dalje od mene.

Ljuta sam na sebe, zbog nečega na što nema smisla biti ljut.

Ti si varalica yes (varalico široka ti polja mah)....

Eh kako je bilo lako lagati druge, zar ne?

Kako izgleda pogledati sebe u ogledalo?

Ah ta prošlost nut

(u pogledu bljeskaju zlatne jabuke)

Za budućnost jedna čaša istine i nada da će varalice brzo skrenuti sa moje staze (bit će ih još..to je sigurno)


Možda (i dogodi se čudo) ?

Umjesto ljubavi ti budi moja ljubav i poklonit ću ti pjesmu satkanu od straha
U njoj se igraju neke čudne rime

...od kada tvoje sreo sam oči...

Kada ću sresti tvoje (neke svoje oči)?


Možda?

Sigurno....

Gdje je ta ljubav? cerekcerek
E jesam i ja neka...a rekla sam mu nezubo





P.S. ........hvala za "tipkanje" večeras...puno toga bude jasnije i lakše nakon razgovora s tobom....kiss
Lijepo je imati tebe za prijateljayes

00:27 - Komentari (18) - Isprintaj

<< Arhiva >>