nedjelja, 26.10.2008.

kradem ovaj trenutak

pišem ono što ne znam reći

nisu moje šutnje istovjetne tuzi
niti su pitanja u mojim očima znak nepovjerenja

Lijepo mi je s tobom, ovdje u tvom gradu...

Gledam kroz prozor na kuće koje su prekrile brda oko grada (prošle godine pisao si mi o ovakvom danu)

Nekako se spustilo nebo na moju kosu i more je iza mojih zjena
Kad gledam na jug očekujem Šoltu

Kradem tako ovaj trenutak od topline tvoga pogleda, pa ga spremam negdje duboko u ovu čudnu dušu koja u meni živi.

Sretna sam

I nikad neću naći riječi da opišem to



10:58 - Komentari (20) - Isprintaj

srijeda, 15.10.2008.

Za početak

U tvom sam zagrljaju skrivena (omotala nas izmaglica jesenjeg jutra).

Kroz poluotvorene vjeđe tražim obale koje iz snova znam.


Image Hosted by ImageShack.us

Foto by erebusodora


Dođu nekad dani kada je sve poznato zatrpano pod blatom neke nepomične rijeke mojih snova (puštam brzacima želja da me bacaju sa obale na obalu).

Ležim na leđima i gledam nebo.

Ispod mene protječe vrijeme mojeg života a ja šutim dok u meni sve viče.
Ovo je zatišje pred oluju (još samo tren i ja sam voda koja obavija Nebo i Zemlju)
U tišini koja rađa neka nova svitanja
U tišini koja prijeti

Nađu me tvoje oči i znam da me vidiš onakvu kakva jesam… pa puštam tišini da još razbistri more ispod tvoje kuće.

Ovo su moje borbe i moji putovi baš kao što ti imaš svoje.
Ali divno je imati tebe i biti uz tebe, znati da me tvoje ruke drže onda kad mi se učini da ništa nema smisla.
Divno je smijati se zajedno do suza našim glupavim ponašanjima.
Kako je divno biti odrastao i imati takvog pored sebe.

….a drugo sve stvar je sudbine…..


Kad budemo spremni krenut ćemo onom stazom koju sada magla prikriva.

(Putujem...jer želim barem puni krug oko Mjeseca)


Putujem - Marko Tolja

13:30 - Komentari (18) - Isprintaj

subota, 04.10.2008.

Putovi

Dublje od najdubljeg mora
i više od najviše planine
Poput Sunca koje upliće zrake u kosu moju
Pa mi zlati osmijeh na usnama

Oprosti što ponekad zaboravim da si tu

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by rasselas


Tada lutam prostorima između Sna i Jave i tražim tragove prestrašenih stopa svojih.
Skrivam se u ljutnji i pričam dok ne zaspem.

Ne znam ti ime i nije ni važno, samo ćutim ruke na ramenima mojim.
Hodaj samnom u sve dane moga života...


WHAT IF GOD WAS ONE OF US - alanis morissette

15:44 - Komentari (23) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>