nedjelja, 20.04.2008.

Oslobodi me

Freedom is a state of mind, but that depends on you state.
Sometimes you need to fight for it, but freedom is most real when you cease the fight.



freedom

U tamnim noćima koje najavljuju ljeto sanjam polja prekrivena maglom.
Izdaleka do mene dopire zveket ukrštenih mačeva, miriše zrak na krvi i dim, bubanj poziva.
Hodam po vodi koja hlapi i prekriva poljane na kojima vodim bitke - one traju otkada me ima.
Velike vojske hodaju uz moj bok, okružuju me i prate, ostavljaju smjerokaze koji vode na put za nikuda.
Šutim i tiho klizim među njima…pa gledam…
Glancaju se čizme, oštre se koplja i grije ulje, premazuju kožu koja se sjaji, izvikuju riječi umjesto cjelova, griju se oklopima i grle hladnu zemlju umjesto tijela ljubavnika.
Nježno poput mora započimlje ritual star koliko i ja.
Uzimam oklope prepune ožiljaka od riječi i pogleda, platnene trake iskuhane tisućama puta, ljekovito bilje ubrano usput, oči koje ne vide…pa polazim.
Obavijam tijelo oklopima, slažem ih da me štite od svake nesreće. Red bilja, red platna pa malo nevidljivosti, red bilja, red platna i oklop iznad svega.
Nevidljiva, oklopljena, pokrivenih očiju koračam u još jednu bitku protiv sebe.
Dio sam toga i sve je to za mene, zbog mene.
Penjem se uz brijeg da bi sa vrha ugledala vojsku koja prekriva nepregledna polja.
Crni se zrak od njihova daha, zemlja podrhtava pod nemirnim kopitima i stopama na rat pozvane sile, gore vatre.

Vidim te, stojiš ispred svih sa kosom koja vijori na vjetru i samo meni poznatom kretnjom pozivaš na još jedan sraz.
Vidim te dok iznad tebe raste Sunce još jednog dana

Oslobodi me…mole moje oči
Oslobodi me…ispisuje poziv tvoja kosa šibana zrakom na toj vjetrometini snova
Oslobodi me…

Gledaš me i ne skrivaš osmijeh
Miluju me tvoje neizgovorene riječi dok ti ruke udaraju o štit u ritmu moga srca
Iznad mene oluja bijesni

Oslobodi me…

Stojimo tako Ja i Ja, svaka na svojoj strani polja.
Velike riječi i velika voda, vatra i dim, polugola tijela pozvana u rat.
Vjera u ono što jesmo i u sve ono što nikad nisam bila

U čije ime izvlačim mač?

21:30 - Komentari (54) - Isprintaj

<< Arhiva >>