četvrtak, 28.02.2008.

Kao sol (u životu mome)

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by VITRIOL

Kasno je...pjevaju moji koraci po ulicama grada
Prati me zvuk vode (pada) i gledam maglu koja se lijeno proteže po krovovima kuća.
Budim se jutros u vremenu koje ne postoji (grli me poput tebe)
Jedan otok obavijen ljubičastom izmaglicom, sjajan od soli (gdje si)
Pa u prolazu pozdravljam divan dan … začinim ga osmijehom i krenem u Svijet koji me zove.
Naranča i jabuka (Sunce i Mjesec)
Premalo ili previše?
Nudim …kušaj i reci…premalo ili previše?
Kutije svijesti koje vrište za sadržajem, sklopi me, složi i spremi…osjećaje, ljubav, mene, tebe, more…..
Složi pa neka sve bude onako kako misliš da bi trebalo biti…
Složi me, možda budemo sretniji u sterilnom svijetu trulih kompromisa.

Ja odlazim…(samo) da me pronađeš

Poklanjam ti tišinu….

Možeš li leći pored mene i šutjeti bez straha dok gledaš kako nestajem u svojim Svjetovima?

Možeš li postojati u meni bez straha da ti se neću vratiti?

Znaš li šutnjom dozvoliti da budem ono što jesam?

Znaš li da sam tvoja….i onda kad me nema?

Razbijajući škrape more je ostavilo svjetlucavu sol na Zemlji…
Onaj sjaj u tvom oku, smijeh koji skakuće po skalama, okus kojeg imaš na usnama..
To sam ja...kušaj i reci…premalo ili previše?




09:52 - Komentari (17) - Isprintaj

<< Arhiva >>