petak, 15.02.2008.

Čudo života



Image Hosted by ImageShack.us


Kako da u riječi pretočim svu ljubav koju imam za tebe?
I kako da nacrtam po nebu osmijeh koji je na mom licu jer ti postojiš?
Nisi dugo tu a čini mi se da si cijeli život postojao u mom srcu…

Bezuvjetna je moja ljubav za tebe.

Pjesme srca ostale su iste kakve su bile u trenutku kad sam saznala da dolaziš…
Tako dalekim i nestvarnim čini se to vrijeme…kad još nisam znala tvoje ime i nisam poznavala tvoje poglede i smijeh..
Čini mi se da od početka znaš što želiš…kada i gdje…
U tvojim očima sja neka radost…

Bezuvjetna je tvoja ljubav za Svijet oko tebe, za nas..


Što da poželi Tetica svojoj Zviri za prvi rođendan?

Sve ono što jutros pomislih i uradih…

Da uvijek i zauvijek znaš koliko vrijediš i da si voljen

Da budeš ono što želiš biti

Da dok postojiš bezuvjetno voliš Svijet oko sebe i ljude u njemu (baš kao danas)

Da nikad ne zaboraviš biti dijete

Da budeš zdrav

Da sretno rasteš

Da budeš moja mala zločesta Zvir zubo

Neka te prati ljubav i sreća i neka uvijek zvoni tvoj smijeh poput proljetne kiše koja prekriva sjene naših života


Ma sve što ludo Teticino srce može poželit….yes

Ljubim te moj mali Anđele…

Sretan ti rođendan!!!


P.S.

Trkom do tebe prije posla sa osmijehom na licu i u srcu, zagrljaji i tvoj smijeh dok te podižem da dohvatiš balone koji vise s lustera (tatica ti je ukrasio stan).

Imam cijeli Svijet…

10:15 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>