četvrtak, 14.02.2008.

Ljubav...

Što reći....da, da...ovo je jedan do granica podnošljivosti komercijalno iskorišten dan...

Da, da, da...Valentinovo..nut

Ali to ne znači da je ljubav manje važna, jaka ili slatka uz pokoje čokoladno srce kiss cerek

Nekome je ljubav nadohvat ruke, drugi je sanjaju tek..cry

Ima ih još poput mene (vjerujem) kojima život kaže:

Image Hosted by ImageShack.us


No kako bilo u jedno sam sigurna...za ljubav vrijedi živjeti

Njen oblik ne biramo razumom, niti lice voljene osobe prepoznajemo očima

Srce tu ima glavnu riječ...

Sretna sam jer imam u svom životu ljude koje istinski volim

Neke sam čula danas (tvoje riječi i smijeh)

S nekima bila na ručku (savršeni spoj novih okusa)

Neki su dobili mail (i moje srce u njemu)

Kod nekih se spremam otići (još trenutak samo)

Neki nisu blizu (kako daleko ljubav zna otići a opet ostati u srcu)

Ali SVI su u mom srcu....

I svi oni me čine boljom i sretnijom ženom....pa kad ne mogu razvući usne u osmijeh oni to naprave umjesto mene...

Image Hosted by ImageShack.us



I zato vas volim ...beskrajno romantično wave

16:39 - Komentari (11) - Isprintaj

<< Arhiva >>