ponedjeljak, 11.02.2008.

U prolazu


Kako su tihe tvoje riječi…pa napinjem strune srca da zauvijek ostanu uhvaćene u mom sjećanju (svaka me dirne još malo više)
Zoveš me i tražiš…ja se ponekad pravim da te nema i da je sve ovo jedna nebulozna laž.
Nema me pa nema ni tebe…kao dijete koje pokrije oči i nestane.
Dan po dan, gazimo kroz poklonjeno vrijeme.
Nekad smo puni sunca i burom čistimo srce
A nekad su putovi prema vrhu obavijeni maglom
Dan po dan, mjesec po mjesec…trošimo naše lijepo vrijeme gledajući oči ljudi koje volimo.
Kao da živim u bunilu, u snu iz kojeg ću se sigurno probuditi (ovo ne može biti istina)
Držim se čvrsto za tvoje ruke, riječi, želju i prijateljstvo.
I znam da sve gubim….zaustavi vrijeme, molim te
Ili ga zavrti brzo, neka je sve prošlo već, ja sam u paklu vječnosti bez tebe.
Do boli sam bespomoćna dok gledam kako se gasiš….želim razbiti cijeli svijet!!!!
Nepravda!!!!
Pa smirujem ljutnju i gasim bijes da ne prekriju tvoje riječi kojima me pozdravljaš večeras…
Kako čudno zvuče riječi… tu smo u prolazu.
Nekad se dodirnemo u sekundi zajedničkog hoda kroz ove naše vječnosti, pa onda opet hodamo sami.
Neki tragovi su vječni kao tvoj hod mojim životom
Prepoznale smo se i sad se rastajemo…ti ideš a ja ostajem
Polako mi izmiče iz dlanova tvoj miris i glas, tvoje oči i duša…
I što te jače pokušavam zadržati manje te imam
Ležim i gledam nebo dok stišćem prazne ruke
Čekam neka nova čuda moja prijateljice
I pitam se hoće li one škrape vječno pamtiti naša ljeta i kave popijene na suncu?

Obećaj mi da ćeš živjeti sve ono što ja nisam…
Da ćeš biti sretna i da se nećeš nervirati oko gluposti
Da ćeš roditi blizance
Obećaj mi…kažeš mi…molim te obećaj da ćeš brinuti za sebe

Obećavam…..moj lipi Anđele

...nemoj ići....govorim u vjetar
...nemoj ići jer ovo nije istina......
....nemoj, molim te nemoj....

Prodat ćemo sve na Svijetu

Još jedan dan, mjesec ili godinu
Samo da budemo u prolazu na ovom ludom mjestu gdje počinju svi snovi
Za jedan trenutak smijeha u prolazu (onako bez razloga)
Za jedan pogled i dodir poklonjen u prolazu
Za susret koji je cijela vječnost (u prolazu)
Za pjesme naših duša koje su pjevane prije nego smo se srele u prolazu

Prodat ćemo Svijet u prolazu


..

21:46 - Komentari (5) - Isprintaj

<< Arhiva >>