srijeda, 06.02.2008.

More u srcu

Danas je neki bistri, čisti dan moga života pa jasno vidim drage ljudi, odnose u kojima je moje srce.
Vidim svoj život i sebe bez koprene od morske pjene.
Neke uloge nisu moje (mada ih igram) ali važne su podjednako kao one u kojima živim.
U nekima samo prolaznik poslat da kaže koju riječ ili pokloni osmijeh (nikad neću saznati koliko sam promijenila te svjetove).
Kod drugih sam glavni lik, ona koja tek naizgled mijenja budućnost Svemira (kako smiješno zvuči ova laž).
Negdje sam šaptačica (skrivena iza škrape).

Oduvijek pokušavam sačuvati riječi, prašinu i more u svom srcu (od zaborava).
Skupljala sam otpale latice i spremala ih u kutiju svojih snova (da ne nestanem u tvom srcu).
Sve suze kao bisere, sve osmjehe kao Sunce, sva ljeta i moje kamenčiće slažem pa oblažem njima putove moga srca dok otvaram širom vrata i dočekujem drage ljude.
I tako pokušavajući uhvatiti sve ljepote i tuge moga života, kradem mu boje i sjaj.
Bježeći od gubitka nisam vidjela da je život podjednako veliki gubitnik (baš kao što je dobitnik).
I da ništa ne možeš uraditi osim nasmijati se i primiti sve ono što ti život daje.
Pa odlučiti što ću uraditi sa svojim punim rukama i srcem.

Nikad neću biti ako ne naučim voljeti sebe.

Danas puštam sve što sam ikad vezala u sebi (riječima i srcem).
Rasplićem niti, podižem cime i otpetljavam grope jer želim široko more i obalu koja nestaje iza mojih leđa.

Ništa nemam (niti sam ikad imala)

Prvi put u životu imam sve

Slobodna sam…


Ne bojim se dana koji dolaze…bit će sve ono što treba biti.
S nekima ću se nositi lako a neke ću oplakivati cijeli život (i to će biti premalo)
Neki će obogatiti moj svijet za cijelu jednu novu vječnost
Ljubav koja čeka da bude i tvoji dodiri
Odlasci i prijateljstva pod skalama
Zagrljaji i opipljiva sreća dolazaka
Šetnje bespućima riječi, svitanja u tvom zagrljaju, i neke nepoznate oči
Laži i smijeh
Jedan savršeni ljetni dan na Šolti
Cijeli život
More koje miluje moje tijelo
Nebo tako visoko da mi se čini da propadam


Sve ono što sam oduvijek željela

12:12 - Komentari (15) - Isprintaj

<< Arhiva >>