četvrtak, 31.01.2008.

Volim te kad pričaš

Dame i gospodo to bi bilo sve za večeras….
Naklon i polako spuštam zavjesu
Na pozornici svog života igram glavnu ulogu dok me vrtuljak okreće baš onako kako mu u tom trenutku odgovara (od drame do komedije)
Pa miješa voditelj ovog Karnevala boje i osjećaje dok se skriva pod maskama.

Moj lipi Anđele ponekad na tim daskama nemam riječi kojima mogu odgurnuti tvoju tamu, niti osmijeh koji liječi….a i ruke su mi hladne.
Dok mi govoriš (kao danas) kako ćeš umrijeti do Uskrsa ja ti poklanjam šutnju da nam bude još teže i suze da potopimo cijeli Svijet.
Nikad ti nisam lagala.
Pa sjedam pored tebe i slušam tvoj smijeh koji se igra mojim riječima dok plete neke nove niti oko srca.
Gledam tvoje ruke dok me držiš (zar ne znaš da te volim)….i razmišljam večeras kako su krhka naša tijela.
I koliko ih malo cijenimo dok su tu za nas (obećavam nikad više).
Spušta se večer dok ti kazujem svoje planove za ljeto.
Ti kažeš da se nadaš da nećeš patiti, da samo želiš zaspati jednu večer.
Ja opet šutim i molim se za tebe sa riječi ili dvije.
Pada mrak u tvojoj sobi, odlazim da bi vozeći kući shvatila kako je ljeto blizu (dani su duži).
Toliko nespojivih kockica (svaka je djelić vremena današnjeg dana)…i na kraju samo jedna savršena slika i jedno divno popodne provedeno s tobom.
(Sebična sam)

Plovim beskrajem svemira, putujem stazama svojih želja i tražim neke nove načine za biti…..ponekad zaboravim disati na putu za tamo.
Kad se okrenem pronađem tvoju sjenu i ćutim te negdje blizu (a kilometri nas dijele)
Posljednjih dana smijem se s tobom… skrivam lice ispod tvoga imena dok se svijet okreće raširenih ruku (poput djeteta).
Tako te želim ovih dana…
Dok hodam večeras pustim ulicama moga Splita, spremajući se na spavanje, ujutro kad se probudim promrzlih i golih ramena (poljubi me), u vožnji i gužvi, dok stojim pod slapom vode koja me nanovo rađa, dok pišem ove riječi….želim, najjače, želim se zavući u tvoj zagrljaj.

Samo to i ništa više…

Zar je to mnogo?

Samo cijeli svijet (u svom ovom ludilu)…

00:00 - Komentari (24) - Isprintaj

<< Arhiva >>