srijeda, 16.01.2008.

Pričaj mi

Spušta se noć i nebo dobiva boju čežnje.
Protežem se i gledam vino u čaši..crveno sa bljeskom sedefa i plamenom koji se igra u mojim zjenicama.
Što nas čeka u beskonačnim dubinama strasti?

Opija me vino i ne znam gdje sam to ...
Hodam al' ne prepoznajem zvuk svojih koraka...
Smijeh se skriva u pokošenoj travi u koju sam pala.

Ja sam vino na tvojim usnama....

Tiho te dozivam...pričaj mi o danu koji prolazi...
Kojim si ulicama danas hodao?
Kako mirišu jutra prepuna čežnje u tvome gradu?
Gdje se budiš? Jesi li još uvijek nemiran?
Kako bih htjela da te moje ruke bude...
Nas dvoje...u zagrljaju....negdje na pola ove udaljenosti koje ustvari nema.
Još jedan dan...jedan dan manje...

Pričaj mi onako kako znaš, riječima, smijehom i dodirom...
Pričaj mi o danima koji su blizu.
Igraj se mojim perlicama i prospi ih u pličine ispod svoje kuće...da ih više nikad ne nađem.
Sakrij ih u svoje dlanove.
Prekrij ih smijehom.
Odnesi ih sa sobom.

Naći ću ih uvijek u tvojim zjenicama kad ugledam bljesak sedefa u tvojoj želji...
Kada me želiš riječima, pogledom i dodirom...
Kada želiš da sam dio tebe...
Kad mi prijetiš onom tišinom koja me guta...

Pričaj mi...

20:46 - Komentari (12) - Isprintaj

<< Arhiva >>