četvrtak, 05.03.2009.

O nečitanju, neoriginalnosti i Kamenom srcu

Dođu mi ta razdoblja kad sam toliko zaokupljena pričama koje sam već pročitala da jednostavno ne mogu skupiti dovoljno koncentracije za čitanje nečeg novog. Onda me opet uhvati strašna grižnja savjesti jer vrijeme i nove knjige prolaze kraj mene i ima ih sve više i više i više i toliko dobrih priča nikada neću sresti. Zastrašujuća je to pomisao.

Ponekad i poneka moja priča dođe u formu crnog na bijelom – iako vrlo rijetko i kao pravilno nikad do kraja. U zadnje vrijeme jedna je došla čak do 65 stranice. No nije me više strah da neću završiti nego da hoću ali neće biti originalno. Neoriginalno mi je gora kritika od loše ili dosadno ili … No, kako me mama malo pogodila u živac ističući ono Čega sam i sama bila svjesna evo nekoliko neoriginalnih ali ipak prekrasnih uradaka (glazbenih ovaj put…).

Evanescence – Heart-shaped box (u originalu Nirvana)


Tarja Turunen – Poison (u originalu Alice Cooper)


Him – Wicked game (u originalu Chris Isaak)


I na kraju kratka preporuka - Charlie Fletcher : Kameno srce
Knjiga za mlade (nekako im ne mogu pobjeći u zadnje vrijeme), fantastična priča koja se odvija na ulicama Londona. Za nekoga tko je bio u Londonu ili namjerava tamo uskoro putovati, moglo bi biti zanimljivo pročitati ovu priču u kojoj su vrlo aktivni likovi kipovi s ulica i pročelja zgrada Londona. Mene je kupio zmaj na naslovnici, ali kako ne bismo smjeli suditi po koricama možda bi bilo dobro da vam spomene i vrlo žive i pomalo strašne opise kamenih vodoriga koje napadaju dvoje djece izgubljene u tom ne-Londonu. Jedina zamjerka jest ta da priča nije gotova, radi se o prvom dijelu trilogije a drugi dio još nije preveden…

- 15:36 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Između korica...

...nalaze se svakakve čarolije i recepti, rasuta blaga i dragocjenosti, neobične pustolovine i nekoliko suza. Sve navedeno za vas je sakupila i uredila…

Knjižničarka
Čarobnica pripravnica

knjiznicarkauoblacima@gmail.com

Korice između kojih treba zviriti...

dosad preporučeno na blogu


George Martin : Igra prijestolja
(i drugi nastavci iz serije Pjesma leda i vatre)
Guy Gavriel Kay : Lavovi Al-Rassana
J. K. Rowling : Harry Poterr i …
Holly Black i Tony DiTerlizzi : Terenski vodič
(i drugi nastavci iz serije Kronike Spiderwick)
Ane Rice : Razgovor s vampirom
Daren Shan : Cirkus nakaza

ostalo

Roalde Dahl . Charlie i tvornica čokolade
Irena Sertić : Priča o čokoladi
Douglas Adams : Vodič kroz galaksiju za autostopere
(trilogija u pet dijelova)
J. R. R. Tolkien : …
(bilo što uključujući i slikovnicu …)
Lois McMaster Bujold : Pripravnik za ratnika
(i ostali romani o Milesu Vorkosiganu)
Frank Herbert : Dina
Miro Gavran : Judita
Ian Falconer : Olivia
Dianne Wyne Jones : Howlov putujući dvorac
Zmajologija – velika knjiga zmajeva

Korice između kojih želim zaviriti ali još nisam stigla...

Viktorija Faust :
McCaffrey : Dragonquest
Tad Wiliams : Sjenovita međa
Cristopher Paolini : Brisingr
Tad Wiliams : Plameni čovjek
Jose saramago : Sjećanje na samostan
Marinko Ivanišević : San u močvari

...
...
pošaljite mi svoje preporuke!!!

Trenutno čitam...

Michael Scott : Alkemičar

oblak br.9

... knjižničarke u oblacima