Nova "eksperimentalna nastava" je ponovno prelijevanje iz šupljeg u prazno.
Maltretiranje djece, roditelja i učitelja.
Kako možeš provoditi dodatne reforme u sustavu koji ima očite ogromne manjkavosti?
Problemi se guraju pod tepih i šminkaju izrazom "modernizacija".
Isto tako, malo tko se bavi poplavom maloljetničkog - vršnjačkog nasilja i delinkvencijom.
Kakvo dobro donosi cjelodnevna nastava? Kako pridonosi jačanju obitelji, a djeca su cijeli dan u školi? Gdje je njihovo slobodno vrijeme?
Usporite, djeca mogu doživjeti burnout sindrom.
Što im reforma treba donijeti?
Psihološke probleme?
Školstvo je očito postalo veliki biznis.
Objavljen je javni poziv za eksperimentalni projekt. Ne postoji službeni dokument koji ga jasno opisuje.
Kako će se škole prijaviti na nešto što nije kompletno pojašnjeno i razrađeno?
Zaboravljate da su djeca živa bića, a ne brojevi na papiru.
Jasno je da su neki roditelji zadovoljni takvom solucijom zbog radnog vremena.
Hoće li nastavnici biti plaćeni sukladno novim zadaćama?
Nažalost, nisu ni sada.
Mnoge škole nemaju zadovoljavajuće osnovne uvjete rada, niti jednosmjensku nastavu.
Mnoge škole su se upustile u novu izgradnju te energetsku obnovu u prošlim godinama. Određene je na kraju dočekao hladan tuš i šok. Ne postoje financijska sredstva za otplatu, već su škole morale podizati kredite.
Osnovna škola Ivanska me poslala u svijet.
Kuhinja u kojoj su generacije i generacije učenika stizale na kuhani obrok kod nasmijanih kuharica.
Videozapis mi je slomio srce!
SOS za kuhinju OŠ Ivanska
Ovo je poziv u pomoć.
Medijska skupina Osnovne škole Ivanska je izradila video kako bi proširila glas o potrebitoj pomoći.
Škola bi od prikupljenih sredstava kupila pećnicu, novo posuđe, slavine te pribor za jelo.
188 učenika treba pomoć ljudi velika srca.
Školu možete kontaktirati putem maila ili Facebook stranice.
ured@os-ivanska.skole.hr
https://m.facebook.com/100064878846412/
Razočarana sam jer se radi o djeci - našoj budućnosti.
Tko je zakazao?!
Također, pratila sam jedan, dvodnevni, državni nastavnički skup.
Predavači žive u oblacima.
Učenicima ne treba udžbenik od 1000 stranica, nastava u antičkom obliku, gomila činjenica kojih se neće sjetiti čim izađu iz učionice.
Ne ubijajte im interes u startu.
Nastavnici otvoreno kažu da teorija ne funkcionira u praksi.
U stvarnosti, kaos.
"Trebali bi, trebali bi, trebali..."
Poučavanje mora hodati u skladu s vremenom u kojem živimo. Okrenuti se onome što svijet treba u budućnosti. Pri tome, ne mislim na gušenje u digitalnim materijalima i alatima. Osluškujte njihove potrebe.
"Mi nismo u ono vrijeme..."
Oni nisu mi.
Sve što mislite da je nemoguće, itekako je moguće.
Događa im se.
Vodite brigu o njihovom mentalnom zdravlju. Potaknite ih da brinu o vlastitom i da promatraju svijet oko sebe. Razvijajte im empatiju. Steknite njihovo povjerenje.
Pitajte se što učenici trebaju, kako ih motivirati te zainteresirati, gdje ih želite odvesti u procesu poučavanja i koje poruke biste htjeli da ponesu na kraju vašeg susreta.
Ne govorite o reformama.
Recikliranje iz desetljeća u desetljeće.
Na papiru, one ne znače ništa.
Promjene nema.
Mnogo toga je nedorečeno i nejasno.
Poučeni iskustvom, možemo tvrditi da se malo toga radi kako treba - pravedno, detaljno, transparentno i najbolje za sve strane. Možemo li uopće biti optimistični?
Nedavno je emitirana emisija u kojoj su se analizirali udžbenici povijesti. Ispada da se po udžbenicima promiču veoma upitne vrijednosti ili ličnosti koje su bile dio totalitarnih režima.
Dakle, ministar je dužan odobriti udžbenik i nastavne materijale. Kako je moguće da se svako slovo od početne do stražnje korice ne pretrese?
Išla sam u 8. razred 2010. godine, udžbenici su sada mrvicu drugačiji.
"Dodali smo digitalne materijale i mi smo sad super."
2023. godine, netko je prije mjesec dana to izrekao i sad su se tek sjetili da treba pregledati udžbenike.
Kako onda govoriti o novim izmjenama, ako imaš hrpetinu starih problema?
U jednom potencijalnom problemu može nastati tisuću novih, a ostali će ostati zanemareni.
Politika je u prvom planu, a kompetentni znanstvenici iz područja odgoja i obrazovanja su doista, ali doista marginalizirani.
Zabrinjavajuće i alarmantno.
Djeca - naša budućnost
23 ožujak 2023komentiraj (42) * ispiši * #