Božićna lampica

28 studeni 2022


- Što to ideš gledati?
- Falling for Christmas. Novi božićni film na Netflixu. Doduše, objavili su toliko božićnih filmova i serija da materijala ima do naredne zime.
- A mene nisi pitala želim li gledati?
- Nisam jer si me do sada uvijek odbio i smijao se da ti ne voliš romantiku i romantične filmove. Ili ispitivao "Moramo li baš to gledati?".
- Gledat' ću.
- Zašto? Ne moraš jer ne voliš.
- Budem. Zato... Zato što želim da si ti sretna. Budemo tu legli, pokrili se dekicom i gledali. Ali prvo, moram ti nešto dati. - kopa po ruksaku koji nosi na posao.
- Što si sakrio?
- Kupio sam nešto, ali ne mogu izdržati. Znam da voliš nositi one debele i mekane čarape po kući. Šetali smo ja i Stefan po Lidlu pod gablecom. On uvijek luta po trgovini i sve mora pregledati. Vidio sam ove božićne čarape. Svijetle! Tražio sam najmanje za tebe. Pitao me što sam kupio. Znaš Stefana, rekao sam da su za tebe. Kaže on: "Gut, gut, meine Schule!". - smijemo se oboje.
- Aaaaa, hvala ti! Baš si me razveselio. Pa zašto si mi išao bilo što kupovati? - odmah mi se oči napune suzama, standardno se bacam u zagrljaj i guram oči u njegov vrat da osjeti suzice.
- Znao sam da ćeš to reći. Zato što si ti moja mala mrvica koja stoji iza mene, gura me uvijek naprijed, bodri i svijetli poput božićnih lampica. Sva si božićna. Moja zvjezdica na vrhu bora. I zato što kad ti nešto želim pokloniti, odgovaraš "ne treba mi ništa, štedimo, imam sve; kad budem trebala, onda ću kupiti, nećemo trošiti...". - oponaša moj glas.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.