petak, 02.06.2006.

FRANCUSKA

Ne mogu vjerovat! Idem u Francusku. Evo kako se to dogodilo:
Jednog dana na satu iz Hrvatskog moja frendica Marija rekla mi je da ćemo vjerovatno sa klubom(ja treniram košarku) ići u Francusku. Nisam mogla vjerovat. Mislila sam da se šali. Sljedeći dan trener je rekao da će vjerovatno ići samo '91 godište. Bile smo malo razočarane,ali nema veze budemo i mi došle na red. Za nekoliko dana saznale smo da '91 godište ne može ići jer svi imaju krizmu. Ne možete zamislit kak smo mi bile sretne. I eto došao je taj dan. Danas oko pola 6 moramo biti na Velesajmu,te krećemo pravac Francuska. Nadam se da ću se dobro provesti i da će bar jednu ekipu pobijediti. Također se nadam da ću vam jako nedostajati.
Super je kaj se vraćamo u ponedjeljak pa taj dan ne trebam u školu(u ponedjeljak pišemo fiziku i pita povijest)

POZDRAV!!!!!!!!!

roflroflwinkwinknutnutthumbupthumbupwavewavesmijeh
smijehzujozujomahmah

- 12:50 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na ovom blogu možete naći svačega zanimljivog

MySpace Layouts

MySpace Layouts


layout for myspace

layout for myspace



Free Counter





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




blog images


blog Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts


layout for myspace



layout for myspace



MySpace Layouts



IInsane
VVisionary
OOverwhelming
NNormal
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From

I am 21% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom






adopt your own virtual pet!