ZAŠTO MI STRANCI REŽU MUDA

04.08.2015.

86. Tuđi barjaci


Na otetim tvojim svetim grudima
tuđi se oltari grade.
Tuđi barjaci na kotama tvojim.
Tuđi barjaci u rajskim zatonima tvojim.
Tuđi barjaci u dušama Hrvata tvojih.

Tko si ti, državo moja?

Tvoja himna izgubljena u moru poltronstva tvoga.
U kojem si grmu skrila sveto lice svoje?
Iza kojega si zida navukla krinku?

Pusti me plakati i urlikati!
Pusti me uzdisati i moliti!
U vinogradu ruku mojih.
I duše moje.

I ne kažnjavaj me zbog iskrenosti žulja moga!
Ta, ja sam potomak radnika i seljaka!
Ne zaboravi to!
Zemljo moja, krvlju hrvatskom poštrapana, natopljena!
Državo moja dugožuđena, dočekana!

Zašto mi stranci režu muda
i vade moje hrvatsko krvavo srce iz dubina?
Bez opijuma!
Zašto se moji bolni vapaji i krikovi ne čuju dalje od troskoka zeca?

Koga su moji preci branili u predziđu?

Uostalom, gdje si se skrio, Bože? O, Bože!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.