ponedjeljak, 27.11.2006.

evo, opet nikako da napišem post..loše sam volje ponekad u zadnje vrijeme..
bio sam na sudu za onu saobraćajku kao drugookrivljeni, bit će vještaćenje..o tom sam valjda mislio ono iza pisat..al eto, izgubio volju pa..ovo da napišem nešt sam..

- 23:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.11.2006.

ŠUB

evo, konačno nakon veliko časa novi post...
u subotu sam bio na koncertu u PAUKu (brucošijadi PMF-a). to je nakon dugo vremena prvi put da sam bio vani..mislim vani na takvom nekom mjestu na koje ja baš želim ići.
glavni razlog mog odlaska leži u naslovu..vjerojatno bend za koji je mnogo ljudi nije čulo a ja čak imam (ok, možda više nemam tj. ne znam di mi je) njihov singl. dugo ih nisam čuo, tak da nisam znao kak će mi se sve to činit..zapravo sam se i bojao da sam takvu vrstu glazbe već možda "prerastao" ili još gore da mi se pokvario ukus.
u sam PAUK sam došao u pol 10..program je počimao u 9 al na velikoj pozornici još nije bilo nikog tak da sam se prvo prošetao do malog stage-a gdje je bila Amygdala (progressive metal..tak bar sad čitam na nekoj stranici). nakon toga je u 10 na velikom stage-u počeo Justin's Johnson (ska-punk)..našao sam se skroz sprijeda i odjednom se stvorilo puno ljudi od kojih su se neki i dost nasilno gurali..ulovila me i blaga panika pa sam se htio maknut dalje i zbog tog najviše i pomislio da sam to "prerastao", pokvario ukus.. same pjesme su mi bile dost ok, pogotovo kad je bila jedna od Reel Big Fish.
nakon toga je došao Ajs Nigrutin..on mi se od sveg najmanje svidio..očito rap baš nije naj izbor za mene..a u to vrijeme sam bio i straga i umoran..čak sam malo i sjeo iza mix pulta na neku štangu..pomišljao zašt sam dao 50 novaca..
al iza ajsa je trebala bit Zadruga pa sam se nadao da će mi oni popravit dojam..bližilo se i 0:35, vrijeme početka ŠUBa na malom stage-u pa sam na zadruzi bio relativno kratko..nisu tad upalili motorku, bili su mi bolji od ajsa al isto mi se nisu činili ništ posebno. oko pol jedan sam se preselio prema malom stage-u..program je bio relativno točan tam bio..
prije samog nastupa objesili su sa strane i svoju zastavu, stavili neku neživu žensku pred mikrofon i još neku plišanu igračku. prva pjesma mi je definitivno do kraja popravila raspoloženje..moj mali je opasan:-)
skakao sam kak sam znao i umio (a ne umijem baš naročito)..ispravno sam pretpostavio da je u jednom trenu bila i pjesma od ramonesa..let's dance. bio je i Dado u nekoj novoj verziji koju nisam dotad čuo..al je dooobraaa..a i sam kraj je bio urnebesan uz Zagi-jathumbup jedino kaj mi je malo žao što nisu svirali A je punk..al dobro valjda jednom i to hoće.. tokom koncerta mi je neka cura dala i bombon..ne znam jel i to imalo veze sa ŠUBom al stvarno simpatično. Jest da me podsjetilo na kampanju za izbore al ŠUB je ipak ŠUBsmijeh
Kad je završio njihov nastup bio sam neko vrijeme bez daha..i bojao se da će mi sve iza bit bez veze nakon takvog nastupa..
al srećom to se nije obistinilo..odmah smo se preselili do velikog stage-a gdje je bila velika gužva jer je nastupao psihomodo pop..skužio sam da mi je starka odvezana pa sam se jedno vrijeme bojao da ću završit u horizontali al srećom nisam:-) psihići su mi bili dobri, pogotovo one meni poznatije pjesme "Frida" i "Ja volim samo sebe". al trebalo je neko vrijeme da se prilagodim nakon odličnog šuba..koji mi je ipak na koncu bio bolji...možda najbolji od sveg. nakon psihića sam otišao do malog stage-a..tam su bili In-Flames za koje kaže da su garage trash punk i to hrvatsko-azijski. azijski dio je ta cura koja pjeva i čiji glas mi je zbilja bio poseban..ubrzo sam skakao otprilike kao kod ŠUBa..i rastužio se kad su oko 3:15 rekli da je gotovo..po programu su trebali bit do 3:45.
na velikoj pozornici su tad nastupali Foltin..etno-punk mix iz Makedonija. svidjeli su mi se dosta, više uopće nije bilo gužve, netko je svirao harmoniku, netko puhao u fučkaljku..baš neka world muzika:-) isto su mi prebrzo završili.. nakon njih je bila Barbara barbara, likovi su sam došli na pozornicu i već su ih počeli tjerat..kolko sam uspio skužit prilično su spaljeni, tip s frulicom je ili bi mrtav pijan ili se takvim pravio..a u biti su se svi dost valjali..netko drugi je imao nešt dugo drveno i simpatično..uglavnom u 4:00 sam već napustio Aranea-u (pauk), požurio do trajvana i čekao ga oko pol minute..koji srećkovićsmijeh
a i u samom tramvaju sam imao sreće jer sje jedan lik 4-5 puta stisnuo koćnicu za opasnost pa je jedan drugi lik poludio i zašorao ga gadno..ne znam zašt su neki ljudi tak nasilni:-(
više sexa manje nasilja!wink
i na kraju..za one koji su bili na koncertu..što je bolje..jel 40 minuta ŠUB-a ili 40 minuta sexa? nisam još probao ovo potonje..al bilo mi je fenomenalno a neki kažu da je i sex tj. orgazam dobar. a sve to bez trunke alkohola..i potrošenih 50 kuna za upad plus jednu kunu dobrovoljni prilog volonterki kod preuzimanja jakne:-))
evo, nadam se da će uskoro bit bar i još jedan post..o faksu i nekim ozbiljnijim stvarima..

- 23:10 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.