Moje dileme https://blog.dnevnik.hr/ivan

četvrtak, 21.04.2011.

Oduševila me !

Oduševila me , omađijala, pomladila, sve u tri sekunde! Već kada se pojavila crne, blistave, raspuštene kose, pažljivo našminkana, jarko crvenih usana, zastao mi je dah. I zbog njezina izgleda i zbog same pomisli da je to što je sve učinila sa sobom, učinila zbog mene! Samo koji tjedan ranije kladio bih se u priličan iznos protiv te mogućnosti! Crna, kratka i uska, plišana suknja, jarko crvena, pripijena bluza, potpetice koje su mi je dovele sasvim u ravan s očima. Crni sako s ponekom šljokicom. Suknja zapravo i ne toliko kratka, koliko su joj noge beskrajno duge!
Smiješ zatvoriti usta, shvatila sam da ti se sviđa! Ha,ha,ha.....
Prekrasna ti je kosa danas!
Nemam obično volje toliko prtljati s njom, osim kada želim da ne dolazi do izražaja moj preveliki nos, kao večeras. Znaš, ti zapravo imaš sreće...
Znam i ne mogu vjerovati!
Ha,ha,ha...hvala, hvala, ali nisam tako mislila. Da si samo malo niži, otpisala bih te, Obožavam potpetice i mrzim muškarce gledati odozgo, to sam mislila.
Mogu i ja kupiti jedne, pa ću opet biti višlji....
Baš da! Kuda ćemo?
Ima jedan restoran, dobar...nije baš jako blizu, znaju, trebali bi imati i živu glazbu. Nisam siguran, srijeda je ipak, ali nadam se.
Gospodin i pleše, je li?! Sve bolje za boljim....vidiš što bi propustila zbog par centimetara. Jedino ti baš auto nije pogodan za ulazak u štiklama i uskoj suknji, znaš?!
Razmišljao sam prijepodne da nabavim drugi za večeras, neku limuzinu, ali nisu mi mogli isporučuti!
Ha,ha,ha.....volim kada muškarci misle na mene, znaš?! Nije tako loše kada sam se smjestila, zapravo. Nekako kao da sam iznad svih ostalih, kao u nekom tenku. Baš se ima osjećaj sigurnosti. Zbog toga si ga izabrao?
Zapravo se ženi jako sviđao i bila je prilika, par tisuća kilometara samo, a ona... oprosti, ne sluša ti se o mojoj bivšoj ženi, je li?!
Ma daj, nema uopće veze, znaš da živimo u gradu u kojemu svi sve znaju. Pa i ja znam za tvoju bivšu. Biti će ti drago čuti, cure u vrtiću se nisu mogle načuditi što te pustila, osim nekih s jako podlim pretpostavkama.
Podlim pretpostavkama?
Gluposti, nema veze..... Kakve ovdje ima muzike?
Svakakve, mislim, meni je prilično svejedno ako mi se što svidi. Jedan te isti CD slušam danima....ili radio, ako se on upali. Vjerujem da ima još i njezinog izbora, i sinovog.

Večer je bila magična, stostruko se isplatila gnjavaža sa školom plesa na koju me žena nekada natjerala. Hrana, vino, njezin dubok pogled, glasan smijeg. Nisamo niti stigli tamo, a slobodno smo se šalili kao da smo dugo zajedno.
Upozorila me na brzinu, ali baš slatko. Znaš, hajde malo uspori, ne volim biti napeta u vožnji. Ne sumnjam u tvoju vještinu, ali ne gledaš baš pažljivo samo naprijed, znaš?!
U restoranu niz nepristojnih muškaraca...ili naprosto nisu mogli odoljeti, da je ne gledaju, preko ramena svojih pratilja, na putu u WC, bez ikakvog opravdanja. Baš su slinili! A ja sam narastao do stropa!
Udebljati ćeš me ovim palačinkama.., što je previše...mmm s orasima su i čokoladom. Je li, da ti to nešto ne planiraš kada se prejedaš orasima?
Planiram, zapravo više maštam, od kada sam te ugledao večeras....zapravo još od prije, od onog roštilja! Samo nekako imam osjećaj, kada bi mi se zbilja posrećilo, da mi ne bi trebali orasi. Ne danas, bar!
Je li? To je zapravo kompliment na muški način, ha?!
Što mogu, kada ih ne znam davati na ženski naćin. Ali brzo učim, pa...uz malu pomoć, idući puta....
Poljubila me u obraz u autu dok se još nisam ni snašao i zadržala mi ruku na ramenu, iako se odmakla natrag na svoje sjedalo. Znaš, mislim nešto, baš sam nekidan gledala da je u Americi običaj, pistojno, pozvati muškarca unutra nakon 4. spoja. Ali mislim si....pa mi nismo još niti u Europi! Bi li htio ipak ući na još jedno piće....ili tako nešto? Zbilja si se potrudio večeras, bilo mi je baš ugodno, lijepo, pa.....
Privukao sam je sebi.....pitaš gluposti...bi li htio? Ne vjerujem da postoji muškarac koji bi što ljepše htio.....

21.04.2011. u 17:00 • 55 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (4)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slabašan pokušaj razjašnjavanja....koječega, prvenstveno sebi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr