Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


google-site-verification: google5307c860f32e51bd.html


besplatni upit na
e- mail:
ridddert@gmail.com



BROJAČ POSJETA
Symptoma

IUS BLOGER-PRAVNA POMOĆ-BESPLATNI PRAVNI SAVJETI
30.08.2019., petak
Naknada štete po kaznenom djelu maloljetnika

Interesira me da li je moguća tužba zbog uvrede i nanošenja štete.

Naime maloljetna osoba (7. razred osnovne škole) je na vratima kuće u susjedstvu napisala uvredljivu poruku:

Poruka ide ovako : Ime moje žene, zatim slijedi nacrtan muški spolni organ i u donjem redu piše KURBO DAJ MI DVA.

Moja žena radi u osnovnoj školi i profesorica je učeniku koji je to napisao.
To je napisano crnim sprejom na vratima dimenzija 3x2,2M. Sve je napisano velikim slovima i mi kao obitelj i moja supruga smo vrlo ozbiljno uznemireni zbog te poruke.

Istu večer je jedan njen drugi učenik istim sprejom ispisao cijelu stranu auta.
Nakon što je uhvaćen taj drugi učenik koji je ispisao auto i njegova majka su sutradan došli i ispričali se i priznali nedjelo i da će platiti štetu na autu.

Pozvana je policija i napravljen je uviđaj.

Mene interesira da li ih svejedno možemo tužiti zbog napravljene štete i izazvanog šoka.

Zbog težine uvrede i naše ozbiljne uznemirenosti zbog napisane poruke mislimo tužiti učenika ili njegovu majku zbog napisane uvrede. Svjedoka ima jako puno i imamo priznanja njegovih razrednih kolega koji su tu bili prisutni.

Nas interesira koliku novčanu naknadu možemo tražiti u oba slučaja.
…………………………………………………
Gospodine dragi,poslušajte me-za bilo kakvu štetu po maloljetniku-odgovaraju roditelji

U daljem tekstu po odgovoru na upit oglasit ću se- i po pravilima struke
te po po činjeničnoj stvarnosti tih okolnosti kada su u pitanju maloljetnici-(k.djelo-šteta) imate pravo ponijeti tužbu

I slijedom presude potraživati u parnici naknadu

Kako je vidljivo, po upitu,roditelji su se ponudili za mirno rješenje

Sva ostala šteta-vaša uznemirenost i sl.-tek po održanoj raspravi
po kojoj se maloljetnik osuđuje bilo kojom kaznom..............bila bi to opomena najvjerovatnije-tek po osuđujućoj presudi-opet parnica za naknadu štete.............................
SAVJET NEMOJTE-BIT ĆE PUNO VIKE ZA "NIZAŠTA"....................................PROCES JE DUG..........RADI MALOLJETNIŠTVA.......UKLJUČUJE SE CENTAR I BLA.....BLA……XY SLUŽBE KOJE NAŽALOST-NIKAD NIŠTA NISU RIJEŠILE-U SMISLU ODGOJA NA MLADE
Ne zamjerite mi na ovom tonu..........................................razmišljate i ovako supruga već samim time što je profesorica-na neki način je- apriori-izložena-recimo tako-mladalačkoj-nestašnosti-xy oblika
Molim vas-budite na visini.I pametni

SUMMA SUMARUM-UZMITE, PO RAČUNU, ODŠTETU OD RODITELJA

Oznake: Naknada štete po kaznenom djelu maloljetnika


- 20:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.