05

petak

rujan

2008

ljubav... napokon je tu... al' ne može biti moja...
tako blizu, a tako daleko...
zašto baš uvijek bude neka prepreka kada je sve savršeno?
toliko mi se sviđa... a već sada postoji toliko prepreka...
najgore je kad ti netko kaže da te voli, a ne može biti tu...
ne može biti uz tebe kada ga neizmjerno trebaš...
treba mi ON... bez njega sam kao dijabetičar bez inzulina...
a što je najgore osjećamo se isto...
kao malena djeca bez trunke radosti...
nedostaje mi...


°želim da bude tu uz mene...
°želim da mi svira...
°želim da se smije...
°želim da me gleda tim svojim kjut okama...
°želim da me nosi...


~Želim da bude uz mene jer ga volim...
On je taj koji zna odsvirati melodiju moga srca...
Zna da sada veliki dio moga srca zauzima njegovo ime...

Image Hosted by ImageShack.us
~ on grli najbolje na svijetu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.