Eureka

nedjelja, 12.02.2006.

...zlo....

Oduvjek se pitam odakle dolazi zlo u svijet. Zbog čega ratovi,......? Sam Isus nam u Evanđelju po Marku u sedmom poglavlju odgovara na to pitanje:

Tada ponovno dozove mnoštvo i stane govoriti: "Poslušajte me svi i razumijte! Ništa što izvana ulazi u čovjeka ne može ga onečistiti, nego što iz čovjeka izlazi - to ga onečišćuje. Tko ima uši da čuje, neka čuje!" I kad od mnoštva uđe u kuću, upitaše ga učenici za prispodobu. I reče im: "Tako? Ni vi ne razumijete? Ne shvaćate li da čovjeka ne može onečistiti što u nj ulazi jer mu ne ulazi u srce, nego u utrobu te izlazi u zahod?" Tako on očisti sva jela. Još dometnu: "Što iz čovjeka izlazi, te onečišćuje čovjeka. Ta iznutra, iz srca čovječjega, izlaze zle namisli, bludništva, krađe, ubojstva, preljubi, lakomstva, opakosti, prijevara, razuzdanost, zlo oko, psovka, uznositost, bezumlje. Sva ta zla iznutra izlaze i onečišćuju čovjeka." (Mk 7,14-23)Isus nam daje jednu jedinstvenu katehezu.No prije svega moramo znati da je sjeme zla u naše srce zasadio otac laži-Sotona.Često si postavim pitanje kako iskorijeniti to zlo.Postoji samo jedan način a to je predati se u potpunosti Isusu,jer tamo gdje je svjetlost ne može biti tame.

- 14:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.02.2006.

On je uvjek tu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.02.2006.

PETNAEST MOLITAVA SVETE BRIGITE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Krajem prosle godine,saznao sam preko prijateljice,prvi put za ove molitve.Jako sam zahvalan zbog toga.Ovim molitvama me privuklo to,sto su obecane velike nagrade onima koji ce moliti ili siriti dalje ove molitve.Manje su poznate,makar ima onih koji su ih vec i izmolili ili ih mole.
Svakome preporucujem da moli ove molitve,bio vjernik ili ne,nece pogrijesiti.Da se dobiju sve milosti,koje su obecane,onima koji mole ove molitve,treba moliti godinu dana.Ako ne zelite moliti godinu dana,onda molite krace.Ako nista drugo,izmolite ih bar jedanput ili barem jednu jedinu.I time ce te uciniti dobro djelo.Ako znate nekoga,za koga mislite da bi htio moliti,onda mu recite o ovome.Postoji i engleska verzija (na internetu),a vrlo vjerojatno i na drugim jezicima.Ja ih molim oko mjesec dana,a znam par ljudi kojima treba jos par mjeseci da prodje godinu dana.

Kako su nastale?
Sveta Brigita je dugo vremena zeljela znati broj udaraca koje je Isus primio za vrijeme svoje muke,On joj se jednoga dana ukazao govoreci:”Dobio sam po Tijelu,pet tisuca cetristo osamdeset udaraca (5480) udaraca.Ako ih zelite na neki nacin stovati,izmolite petnaest Oce nasa i petnaest Zdravo Marija sa slijedecim molitvama (koje ju je naucio) tijekom cijele godine;na kraju godine,pocastit cete svaku od Mojih rana.” (365 dana*15 molitvi=5475,treba dodati jos 5,da bi bilo 5480.)
Obecao je i svakom drugome tko bude molio ove molitve godinu dana:
-Oslobodit cu 15 dusa njegove rodbine iz cistilista.
-Ucvrstit cu i ocuvati u Milosti 15 pravednika od njegove rodbine.
-Obratit ce se 15 gresnika iz njegove okoline.
-Osoba koja moli ove molitve postici ce prvi stupanj savrsenstva,te ce 15 dana prije smrti primiti dragocijeno Tijelo Isusovo koje ce je oslobodizi od vjecne gladi i dragocijenu Krv koja ce joj ugasiti zed u vijeke.
-15 dana prije smrti,spoznat ce u potpunosti sve svoje grijehe i osjetit ce gorko pokajanje za njih.
-Stavit cu pred nju znak Svojeg pobjednickog Kriza da bih joj pomogao i obranio je od napada njenih neprijatelja.
-Prije nego umre doci cu sa Svojom preljubljenom i dragom Majkom,primit cu blagonaklono njezinu dusu i odvest je u vjecnu radost.
-Vodeci je onamo,ponijet cu se prema njoj na poseban nacin,dat cu joj da pije iz Izvora Moga Bozanstva,sto necu dati onima koji ne budu molili ove molitve.
-Treba znati da ce svakome tko je zivio u smrtnome grijehu kroz 30 godina,a tko bude pobozno molio ove molitve ili ih bude naumio moliti,Gospodin oprostiti sve grijehe.
-Branit cu ga od napasti.
-Sacuvat cu njegovih 5 osjetila.
-Ocuvat cu ga od iznenadne smrti.
-Spasit cu njegovu dusu od vjecne muke.
-Ako je zivio po svojoj volji te ako bude morao umrijeti sutra,njegov zivot ce se produziti.
-Postici ce sve sto bude trazio od Boga i Blazene Djevice Marije.
-Moze biti siguran da ce pridruziti zboru andjela.
-Svaki put kad izmoli ove molitve,dobiva djelomican oprost.
-Gdje god se moli i gdje se budu molile ove molitve,tamo ce Bog biti prisutan sa Svojom Miloscu.
-Tko nauci nekoga ove molitve,steci ce radost i zasluge,koje nece imati kraja,nego ce biti postojane i trajati u vijeke.Roditelji i ucitelji koji nauce djecu ove molitve osigurat ce im time da ona budu sacuvani od svake nesrece.

Sve ove povlastice,obecao je Gospodin Isus Krist sv.Brigiti pod uvjetom da moli ovih 15 molitava svaki dan do smrti.Iste molitve je obecao i onima koji ce te molitve moliti godinu dana a i onima koji druge nauce moliti ove molitve.Ako se koji dan preskoce i ne uspiju izmoliti,drugi dan trebamo izmoliti dva puta,da se nadoknadi.Nije dovoljno samo citati,nego treba izgovarati pobozno i s razmisljanjem o tome sto se moli.

Dodatno o molitvama:Petnaest molitava sv.Brigite-poboznost Kristovoj muci,preuzete su iz knjige “Objava” Spasiteljevih sv.Brigiti Svedskoj.Molitve su odobrene od Kongregacije za sirenje vjere (De Propaganda Fide) i pape Klementa XII.Papa Benedikt XIV. pise:”Objave sv.Brigite,bez sumnje,ne zasluzuju status vjerske istine,ali bilo bi ih nerazborito odbaciti,jer pocivaju na dovoljnim razlozima da im se pobozno vjeruje.”Papa Pio IX. odobrio je molitve,priznavsi ih istinitima i korisnima za duse: ”One jacaju krscansku vjeru i ljubav prema Kristovoj muci” .Papa Ivan Pavao II. izjavio je:”Crkva je priznajuci Brigiti svetost,prihvatila cijelokupnu vjerodostojnost njezina unutarnjeg iskustva:”
Sveta Brigita je svome bratu napisala u pismu:”Predragi moj brate,bila sam u najvecim mukama zivota.U patnjama,bolesna,siromasna i osjetila sam gorcinu napustenosti.S ljubavlju sam svake veceri molila ove molitve i moj se zivot cudesno preobrazio.Gospodin je vjeran svojim obecanjima i ispunio me radoscu,doveo do blagostanja i utjehe.Ono sto je Isus ucinio za mene,bijednu gresnicu,ucinit ce i za tebe,dragi moj brate.Moli svaki dan ove molitve!”


PETNAEST MOLITAVA

U ime Oca i Sina i Duha Svetoga.Amen.
O Boze,dodji i spasi me!
Gospodine,dodji sto prije i pomozi mi!

Slava Ocu i Sinu i Duhu Svetomu,kako bijase na pocetku,tako i sada i vazda u vijeke vijekova.Amen.

Vjerujem u Boga,Oca Svemogucega,Stvoritelja neba i zemlje;i u Isusa Krista,Sina Njegova Jedinoga,Gospodina….


I.MOLITVA
ISUSOVA MUKA NA MASLINSKOJ GORI I TRNOVA KRUNA

O Gospodine Isuse Kriste,vjecna slasti onih koji Te ljube,sreco sto natkriljujes svaku radost i svaku zelju,spasenje i ljubavi onih koji se kaju,kojima si rekao:Moja je radost biti sa sinovima ljudskim i postao si covjek za ljudski spas;sjeti se ljubavi koja Te nagnala da uzmes nasu ljudsku narav i svega sto si pretrpio od casa od Svoga zaceca do svoje otkupiteljske muke odredjene u vjecnosti po Bozjem naumu.
Sjeti se boli koju si osjetio u Dusi kad si rekao:”Zalosna je dusa Moja do smrti”,kada si na Posljednjoj veceri sa svojim ucenicima,dajuci im za hranu Svoje Tijelo i Svoju Krv i peruci im noge,tjeseci ih s ljubavlju,prorekao Svoju skorasnju muku.
Sjeti se straha,tjeskobe i boli koju si pretpio u Svom Presvetom Tijelu prije nego su Te pribili na kriz,kada Te je posto si triput ,molio Oca i znojio se krvavim znojem,izdao jedan od Tvojih ucenika,kada su Te optuzili lazni svjedoci i nepravedno na smrt osudila tri suca;u najsvecanije vrijeme Pashe,izdali su Te,izrugali,skinuli Ti odjecu,zavezali Te i iscuskali,privezali uza stup,bicevali i okrunili trnovom krunom.
U spomen na ove zalosti,molim Te,udijeli mi ljupki Isuse,prije moje smrti,istinsko pokajanje,iskrenu ispovijed i oprostenje svih mojih grijeha.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo

II.MOLITVA
POGRDJIVANJE ISUSA

O,Isuse,istinska radosti andjela i raju slasti,sjeti se strahovitih muka,koje si pretrpio kad su Te razdrli Tvoji neprijatelji kao krvolocni lavovi,ponizivsi Te cuskama,pljuvanjem,deranjem koze i drugim necuvenim zlostavljanjem.Zbog pogrdnih rijeci,surovih udaraca i preteskih muka koje su Ti zadali Tvoji neprijatelji,molim Te da se udostojis osloboditi me mojih neprijatelja,vidljivih i nevidljivih i dopustiti mi da pod Tvojim okriljem pronadjem put vjecnog spasenja.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


III.MOLITVA
ISUSOVO RAZAPINJANJE NA KRIZU

O,Rijeci utjelovljena,Svemoguci Stvoritelju svijeta,koji si neizmjeran i neshvatljiv,sjeti se pregorke boli,koju si pretrpio,kad su Ti ruke i noge proboli ostrim cavlima i pribili na drvo kriza.Koliku si bol iskusio,o Isuse,kada su okrutni krvnici razdrli Tvoje udove i iscasili Tvoje zglobove,kada su razvukli Tvoje Tijelo na sve strane po svojoj volji.
Molim Te,u spomen na ovako velike boli,koje si pretrpio na krizu,dopusti mi da Te ljubim sve vise i vise.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


IV.MOLITVA
ISUSOVA MOLITVA ZA SVOJE MUCITELJE.

Isuse,nebeski Lijecnice,sjeti se patnji i boli koje si osjetio na razderanim udovima,kada se podizao kriz.Nijedan dio Tvoga Tijela od glave do pete nije bio lisen muka,pa ipak uza svu tu patnju,nisi zaboravio moliti Oca za Svoje neprijatelje govoreci:”Oce,oprosti im jer ne znaju sto cine.”
Zbog neizmjerne Svoje ljubavi i milosrdja,kao i za uspomenu na Svoje muke,dopusti mi da se sjecam Tvoje preljubljene muke,da bi mi ona pomogla da dobijem potpuno oprostenje svih svojih grijeha.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


V.MOLITVA
ISUSOVO MILOSRDJE ZA RASKAJANE GRESNIKE

O,Isuse,zrcalo vjecne jasnoce,sjeti se gorcine,koju si osjetio kada si unatoc spasenju koje si ponudio dusama posredstvom Svoje muke,predvidio i to da ga mnoge nece prihvatiti.
Ti si,milostivi Isuse,pokazao beskrajno Milosrdje,ne samo kada si osjecao bol zbog izgubljenih i ocajnih dusa,nego i kada si razbojniku rekao:”Jos danas ces biti sa mnom u raju.”Stoga Te molim da se udostojis izliti na mene to isto Milosrdje,u casu moje smrti.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


VI.MOLITVA
ISUSOVA OPORUKA NA KRIZU

O,Isuse,ljupki Kralju,sjeti se boli koju si pretrpio kad si visio na krizu gol i prezren,a da nisi medju tolikim prijateljima i znancima sto su Te okruzivali,imao nikoga da Te utjesi,osim svoje ljubljene Majke.Njoj si preporucio Svoga najmilijeg ucenika,rekavsi:”Zeno,evo ti sina”, a uceniku si rekao:”Evo ti Majke.”
Pun(a) pouzdanja,molim Te,premilostivi Isuse,sjeti se maca koji Ti je probo dusu,te mi se smiluj u svakom jadu i muci,bilo tjelesnoj ili dusevnoj,i utjesi me pruzajuci mi pomoc i radost u svakoj kusnji i nevolji.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


VII.MOLITVA
ISUSOVA ZED

O,Gospodine,Isuse Kriste,izvore beskrajne miline,s ljubavlju si rekao na krizu:”Zedan sam”,to jest,zelim iznad svega spasenje ljudskog roda.Rasplamti,molimo Te,u nama zelju da sveto zivimo,gaseci u potpunosti zed svojih pozuda i potragu za svjetovnim uzicima.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


VIII.MOLITVA
ISUSOV NAPITAK NA KRIZU

O,Gospodine Isuse Kriste,slasti srdaca i radosti duha,smiluj se nama gresnicima.Zbog gorkog octa i zuci koje si kusao u casu Svoje smrti,daj da u svako doba,a osobito u casu smrti,uzmognemo dostojno blagovati Tvoje Tijelo i Tvoju Krv kao lijek i utjehu nasim dusama.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


IX.MOLITVA
ISUSOV TJESKOBNI VAPAJ NA KRIZU

O,Gospodine,Isuse Kriste,radosti duha,sjeti se tjeskobe i boli,koju si pretrpio,kad si zbog gorcine smrti i uvreda sto su Ti ih uputili Zidovi,zavapio Ocu:”Boze Moj,Boze Moj,zasto si me ostavio?”Zbog toga Te molim,Gospodine i Boze moj,da me ne ostavis u casu moje smrti.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


X.MOLITVA
ISUSOVE VELIKE RANE NA KRIZU

O,Gospodine Isuse Kriste,pocetni i krajnji Cilju,nase ljubavi,koji si od glave do pete potpuno uronio u more patnji,molim Te da me u ime Svojih,velikih i dubokih Rana,naucis zivjeti u popunosti s istinskom ljubavlju,po zakonu i po Tvojim savjetima.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


XI.MOLITVA
ISUSOVE DUBOKE RANE NA KRIZU

O,Gospodine Isuse Kriste,bezdane samilosti i milosrdja,molim Te,u ime dubokih Rana koje su Ti prodrle ne samo do mesa i srzi kostiju,nego i do najdublje utrobe:pridigni me iz mojih grijeha i sakrij me u Svoje Rane.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


XII.MOLITVA
ISUSOVE KRVAVE RANE NA KRIZU

O,Isuse Kriste,zrcalo istine,znamenje jedinstva i vezo milosrdja,sjeti se nebrojenih Rana,koje su Ti prekrile Tijelo,razdrerano i grimzno crveno od Tvoje vlastite predragocijene Krvi.
Moli Te,Gospodine,upisi tom istom Krvlju Svoje Rane u moje srce,da se u razmatranju Tvoje boli i Tvoje ljubavi,obnovi u meni svaki dan,bol Tvoje Muke,da uzraste ljubav i da Ti ja nastavim neprestano zahvaljivati do kraja svoga zivota,kada budem dosao Tebi,pun(a) svih dobara i zasluga,koje si mi dao iz riznice Svoje muke.Amen.


O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


XIII.MOLITVA
ISUSOVA SMRTNA TJESKOBA NA KRIZU

O,Gospodine,Isuse Kriste,nepobijedivi i besmrtni Kralju,sjeti se boli koju si osjetio,nakon sto su te napustile sve snage u Tijelu i u Srcu,rekao:”Gotovo je.”
Zato Te molim,smiluj mi se u posljednjem casu moga zivota,kada moju dusu uzmuti tjeskoba agonije.Amen

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


XIV.MOLITVA
ISUSOVA SMRT NA KRIZU

O,Isuse Kriste,jedinorodjeni Sine Svevisnjeg Oca,odsjaju i sliko Njegove biti,sjeti se ponizne molitve,kojom si preporucio Ocu svoj Duh,kad si rekao:”Oce,u tvoje ruke,predajem Duh Svoj.”,te si sagnuvsi glavu i predajuci za nas Milosrdje Svoga Srca,izdahnuo.
Zbog ove predragocijene smrti,moli Te Kralju svetaca,ojacaj me protiv napasti djavla,svijeta i tijela,da bih umrijevsi za svijet,zivio/zivjela samo u Tebi,i u zadnjem casu moga zivota,primi moj duh,koji se nakon duga progonstva i lutanja,zeli vratiti svojoj domovini.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


XV.MOLITVA
ISUSOVO POSLJEDNJE SVEPROLICE KRVI

O,Gospodine,Isuse Kriste,istinski i plodni Zivote,sjeti se Svoje obilno prolivene Krvi,kada Ti je vojnik,posto Ti je glava klonula na krizu,probo grudi iz kojih su potekle posljednje kapi krvi i vode.
Zbog Svoje pregorke Muke,rani,molim Te,premili Isuse,moje srce kako bi lilo suze pokajnice iz ljubavi.Obrati me potpuno k Sebi,da moje srce bude Tvoje trajno boraviste.da Ti se svidi i bude Ti ugodno moje obracenje,te da svrsetak mojega zivota bude dostojan toga da zasluzim,razmatrati Te,zajedno sa svima svetima,u vijeke.Amen.

O preljupki moj Gospodine Isuse Kriste,smiluj se meni gresniku!
O Isuse,Sine Bozji,koji si rodjen od Marije Djevice,smiluj nam se!

Oce nas,Zdravo Marijo


ZAKLJUCNA MOLITVA

Pomolimo se:
O,Gospodine,Isuse Kriste,Sine Boga Zivoga,primi ovu molitvu s jednakom ljubavlju s kojom si podnio sve rane na Svom presvetom Tijelu;udijeli Svoje Milosrdje,Svoju Samilost,otpustenje svih grijeha i muka,i zivot vjecni,nama i svim vjernicima,zivima i mrtvima.Amen.


- 22:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Milosrdni Isus

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Isuse, ja se uzdam u Tebe!
Odabrani tekstovi iz Dnevnika sv. Faustine. Slika Milosrdnog Isusa naslikana po želji Spasitelja, po detaljnim uputama svete Faustine. Sada se slika nalazi u crkvi Duha Svetoga u Vilnu (Litva).
"Po slici dijelit ću mnoge milosti, stoga joj svaka duša treba imati pristup." (Dnevnik 570).
Gospodin Isus želi ispuniti obećane milosti preko davanjem novih oblika štovanja Božjeg Milosrđa, pod uvjetom našeg pouzdanja u Božju dobrotu i milosrđa prema bližnjemu.
Što se više duša pouzdaje, to ga ona više dobiva." (Dnevnik 1578)

1. Slika Milosrdnog Isusa
Crtež slike vidjela je sv. Faustina u viziji 22. veljače 1931. u ćeliji samostana u Plocku, (Poljska). Gospodin Isus joj je tada rekao:

- Naslikaj sliku prema onom crtežu koji vidiš, s potpisom: Isuse, ja se uzdam u Tebe! (...) Ja želim da se ta slika štuje, najprije u vašoj kapeli, a onda po cijelome svijetu. Ja obećavam da ona duša, koja štuje ovu sliku, neće biti izgubljena. Obećavam također, već ovdje na zemlji pobjedu nad neprijateljima, osobito u trenutku smrti. (...) želim da ta slika, koju ćeš ti kistom naslikati, bude svečano posvećena na prvu nedjelju poslije Uskrsa. Ta nedjelja treba biti Blagdan Milosrđa." (Dnevnik 47; 48; 49)
Po slici dijelit ću dušama mnoge milosti, stoga joj svaka duša treba imati pristup. (Dnevnik 570)
Naslikana slika je bila izložena u Vilnu (Litva) 26-28. travnja 1935 u kapeli Naše Gospe od Milosrđa.Kad je slika bila izložena, vidjela sam živi pokret Isusove ruke. Napravio je veliki znak križa."(Dnevnik 416)
28. travnja 1935, nakon pobožnosti svećenik je uzeo Presveto da bi podijelio blagoslov. U tom trenutku vidjela sam Isusa kao na slici. Gospodin je blagoslovio i zrake su silazile na cijeli svijet. (Dnevnik 420)
2. Blagdan Milosrđa
- Ja želim, da Blagdan Milosrđa postane utočište i zaklon svim dušama, posebno jadnim grešnicima. (...) Ona duša, koja se ispovijedi i primi Sv. pričest dobiva savršeni oprost od krivnja i kazni. Toga dana otvorene su sve Božje ustave kroz koje teku milosti. Neka se nijedna duša ne boji približiti Meni, pa makar njezini grijesi bili crveni kao skerlet." (Dnevnik 699)
Kada bi duša bila kao raspadajući leš i, ljudski gledano, oživljavanje bilo isključeno i već sve izgubljeno - drugačije je to kod Boga. Čudo Božjeg Milosrđa potpuno oživljava dušu." (Dnevnik 1448)
Na Moju svetkovinu – Dan milosrđa – prođi cijelim svijetom i dovedi nemoćne duše izvoru Mog milosrđa. Ja ću ih ozdraviti i ojačati. (Dnevnik 206)
Svećenici trebaju propovijedati toga dana dušama Moje veliko i neiscrpivo milosrđe. (Dnevnik 570)3.
3. Krunica Božanskog Milosrđa
Krunicu je izdiktirao Gospodin Isus sv. Faustini u Vilnu 13-14. rujna 1935, kao molitvu za smirenje i ublaživanje gnjeva Božjega, za naše i tuđe grijehe i grijehe cijeloga svijeta. Ovom molitvom sve možeš izmoliti, kad se to zašto moliš slaže s Mojom voljom." (Dnevnik 1731)
- Neprestano moli krunicu (Božanskog milosrđa) koju sam te Ja naučio. Tko god je bude molio, doživjet će u svom smrtnom času Moje veliko milosrđe. Svećenici će ga pružati grešnicima kao posljednje sidro spasa. Ukoliko bi bio najokorjeliji grešnik - ako samo jednom izmoli tu krunicu, dobit će milost Mog beskrajnog milosrđa." (Dnevnik 687) Kad se ovu krunicu moli kod umirućeg, ublažuje se Božja srdžba i neiscrpivo milosrđe obuzima njegovu dušu." (Dnevnik 811)
4. Sat Milosrđa
U listopadu 1937. u Krakowu (Poljska) Gospodin Isus je naložio štovati sat, vrijeme Svoje smrti, pozivajući se u molitvi na vrijednost i zasluge Svoje muke.
- Kad god čuješ otkucavanje trećeg sata, uroniš posve u Moje milosrđe, proslavljaš Ga i hvališ. Zazivaj Njegovu svemoć cijelom svijetu... U ovom času možeš izmoliti sve za sebe i za druge. U ovom času dolazi milost cijelom svijetu. Milosrđe je pobijedilo pravednost." (Dnevnik 1572) Izvor Mojeg milosrđa je kopljem široko otvoren na križu za sve duše - nisam nikoga isključio." (Dnevnik 1182)
5. Širenje slave Božjeg Milosrđa
- Duše, koje šire slavu Mojeg milosrđa, štitit ću u cijelom njihovom životu kao što nježna majka zaštićuje svoje dojenče." (Dnevnik 1075)Onim svećenicima koji šire i proslavljaju Moje milosrđe dat ću posebnu moć, pomazat ću njihove riječi i srca ću dirnuti onima kojima govore." (Dnevnik 1521)
Sveta Faustina potrudila se otkriti Božje planove osnivanja nove redovničke zajednice i ispunjavala ih je u okviru redovničke poslušnosti. U lipnju 1935 u Vilnu napisala je: Bog traži redovničku zajednicu, koja treba propovijedati Božje milosrđe i izmoliti ga svijetu." (Dnevnik 436)
- Ja želim da postoji takva redovnička zajednica." (Dnevnik 437)S velikom čežnjom čekam žuđeni trenutak u kojem ću se sakramentalno nastaniti u tvojem samostanu. Moj duh će počivati u tom samostanu. Okolici samostana podijelit ću poseban blagoslov." (Dnevnik 570) Gospodin mi je dao upoznati Svoju volju u tri nijanse, ali sve je jedno:
*Prva - u kojem će duše odvojene od svijeta, izgarati kao žrtve pred Božjim tronom i moliti Božje milosrđe za cijeli svijet... Molit će za blagoslov svećenika i kroz svoju molitvu pripremati svijet za konačni dolazak Kristov.
*Druga - S milosrdnim djelom povezana molitva, posebno će zaštićivati duše djece pred zlim. (...)
*Treća - Molitva i milosrdno djelo, koji nisu vezani zavjetima, njihovo prakticiranje pruža svakom udio u svim zaslugama cjeline. Tom mogu pripadati svi ljudi koji žive u svijetu. Član ovih nijansi trebao bi dnevno učiniti barem jedno milosrdno djelo, najmanje - a može biti i više. To je za svakog lagano ostvarivo, čak i za najsiromašnijeg. Postoji trostruka mogućnost ostvarivanja milosrđa;
prvo: ....milosrdna riječ - praštanjem i utjehom;
drugo: ..gdje riječi ništa ne postižu - moliti, i to je milosrđe;
treće: ...djela milosrđa.
Kad se približi posljednji dan, polagat ćemo račun o tome i primiti odgovarajući vječni sud." (Dnevnik 1155-1158)
Slikanje slike u ozračju Božje nazočnosti, njezino postavljenje na javno čašćenje, širenje krunice Božanskog Milosrđa, osnivanje nove zajednice u Vilnu (Litva), sve je to urađeno zahvaljujući svećeniku Mihaelu Sopoćku. Nova redovnička zajednica osnovana je 1941., zajednički život je započeo u Mysliborzu (Poljska) 25. kolovoza 1947.
Vi ste... prve cigle u temeljima pod zdanjem, koje će izrasti po Volji Božjoj." (Pismo vlč. M. Sopoćka, 1947.)Potvrdu zajednice na biskupskom pravu učinio je apostolski administrator vlč. Z. Szelążek 2. kolovoza 1955. Relikvije Sv. Faustine svečano je unio u samostan u Myslibórzu nadbiskup M. Przykucki 1. kolovoza 1993. Toga dana crkva i samostan snagom njegova dekreta postali su Svetište Božjega Milosrđa.Redovnička zajednica Sestara Milosrdnog Isusa, svoju karizmu - širenje kulta milosrđa i molitve za milosrđe nad svijetom, povezane s djelovanjem, ostvaruje u 24 samostanu u Poljskoj i inozemstvu. Sestre Milosrdnog Isusa djeluju i u Hrvatskoj od 1999.g. i to u dvije kuće, u Dugoj Resi u Puli. Sestre imaju široko polje rada, pa tako šireći karizmu Božjeg Milosrđa rade sa starijima i nemoćnima, sa mladima, sa djecom, te nastoje kult Milosrđa širiti na svim poljima evangelizacije.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Isuse, uzdam se u Tebe!

- pozvane smo da u Crkvi slavimo Boga, u Presvetom Trojstvu Jedinoga, u otajstvu Njegova Milosrđa, kroz osobno posvećenje i ukazivanje ljudima Božjeg Milosrđa, koje su punini objavilo u osobi Isusa Krista:
- svoju karizmu ostvarujemo diljem svijeta, služeći Bogu u ljudima
- radimo u školama, vrtićima, staračkim domovima, sa ovisnicima, mladima, sa majkama i napuštenom djecom…
- želimo ići u korak sa vremenom, naviještati Božje Milosrđe na sve načine koje nam prilike današnjeg vremena dopuštaju

Svatko, tko želi činiti djela milosrđa prema bližnjemu, naći će izvor unutarnje sreće u konkretnoj svakodnevnici, može se javiti radi sudjelovanja. Sestre će biti zahvalne za svaku vrst pomoći. Čovječanstvo neće naći mira dokle god se ne okrene s povjerenjem Mojem milosrđu." (Dnevnik 300)
Da li je tebi danas netko rekao da te voli? - Ja te volim!

Isus Čovječanstvo neće naći mira dokle god se ne okrene s povjerenjem Mojem milosrđu." (Dnevnik 300)
Da li je tebi danas netko rekao da te voli? - Ja te volim? ">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DRUŽBA SESTARA
MILOSRDNOG ISUSA

Sestre djeluju u Hrvatskoj od 23. rujna 1999. godine.
Naša karizme je slavljenje, naviještanje i moljenje Božjega milosrđa za cijeli svijet. "Družba sestara milosrdnog Isusa pozvana je u Crkvi da slavi Boga, u Presvetom Trojstvu jedinoga, u otajstvu njegova milosrđa, kroz osobito posvećenje i ukazivanje na Božje milosrđe, koje se u punini objavilo u osobi Isusa Krista." (Konstitucije kongregacije)
Utemeljitelj naše Družbe je svećenik prof. Mihael Sopoćko (Poljak). Družba je osnovana 1941. u Vilni (Litva), a zajednički život započet je u Mysliborzu (Poljska), 25. kolovoza 1947.
Razlog osnivanja Družbe navela je bl. s. Faustina Kowalska, naša duhovna majka: Bog traži redovničku zajednicu koja će propovijedati Božje milosrđe i izmoliti ga svijetu. Isus je bl. Faustini odjavio da želi upravo takvu redovničku zajednicu.
Kongregacija sestara milosrdnog Isusa je kontemplativno-aktivna Družba. Sestre vode vrtiće, škole, bolnice, staračke domove, domove za nezbrinute majke, te pomažu u župama. Družba je biskupskog prava od 1955., a broji 110 članica koje žive u 21 zajednici.
Geslo Družbe je: Isuse, ja se uzdam u tebe!; a pozdrav glasi: Uzdajmo se u Gospodina!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 21:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...vjera i znanost...

Puno ljudi smatra da se vjera i znanost ne slažu,naprotiv one se upotpunjuju.Vjera proučava pitanja koja su svojstvena duhovnoj prirodi čovjeka(Kao naprimjer pitanja u svezi sa razlogom čovjekova postojanja,ljubavi,opraštanja,patnje,smrti) dok znanost odgovara na pitanja koja se tiču materije(kako je čovjek nastao...) Vatikan prihvaća sve teorije ali pod uvjetom da su one znanstveno dokazane.


- 21:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Isus i Samarijanka

1Kad Gospodin dozna da su farizeji dočuli kako on, Isus, okuplja i krsti više učenika nego Ivan - 2 iako zapravo nije krstio sam Isus, nego njegovi učenici - 3 ode iz Judeje i ponovno se vrati u Galileju. 4 Morao je proći kroza Samariju. 5 Dođe dakle u samarijski grad koji se zove Sihar, blizu imanja što ga Jakov dade svojemu sinu Josipu. 6 Ondje bijaše zdenac Jakovljev. Isus je umoran od puta sjedio na zdencu. Bila je otprilike šesta ura. 7 Dođe neka žena Samarijanka zahvatiti vode. Kaže joj Isus: "Daj mi piti!" 8 Njegovi učenici bijahu otišli u grad kupiti hrane. 9 Kaže mu na to Samarijanka: "Kako ti, Židov, išteš piti od mene, Samarijanke?" Jer Židovi se ne druže sa Samarijancima. 11 Odvrati mu žena: "Gospodine, ta nemaš ni čime bi zahvatio, a zdenac je dubok. Otkuda ti dakle voda živa? 12 Zar si ti možda veći od oca našeg Jakova koji nam dade ovaj zdenac i sam je iz njega pio, a i sinovi njegovi i stada njegova?" 13 Odgovori joj Isus: "Tko god pije ove vode, opet će ožednjeti. 14 A tko bude pio vode koju ću mu ja dati, ne, neće ožednjeti nikada: voda koju ću mu ja dati postat će u njemu izvorom vode koja struji u život vječni." 15 Kaže mu žena: "Gospodine, daj mi te vode da ne žeđam i da ne moram dolaziti ovamo zahvaćati." 16 Nato joj on reče: "Idi i zovi svoga muža pa se vrati ovamo." 18 Pet si doista muževa imala, a ni ovaj koga sada imaš nije ti muž. To si po istini rekla." 19 Kaže mu žena: "Gospodine, vidim da si prorok. 20 Naši su se očevi klanjali na ovome brdu, a vi kažete da je u Jeruzalemu mjesto gdje se treba klanjati." 21 A Isus joj reče: "Vjeruj mi, ženo, dolazi čas kad se nećete klanjati Ocu ni na ovoj gori ni u Jeruzalemu. 22 Vi se klanjate onome što ne poznate, a mi se klanjamo onome što poznamo jer spasenje dolazi od Židova. 23 Ali dolazi čas - sada je! - kad će se istinski klanjatelji klanjati Ocu u duhu i istini jer takve upravo klanjatelje traži Otac. 24 Bog je duh i koji se njemu klanjaju, u duhu i istini treba da se klanjaju." 25 Kaže mu žena: "Znam da ima doći Mesija zvani Krist - Pomazanik. Kad on dođe, objavit će nam sve." 26 Kaže joj Isus: "Ja sam, ja koji s tobom govorim!" 27 Uto dođu njegovi učenici pa se začude što razgovara sa ženom. Nitko ga ipak ne zapita: "Što tražiš?" ili: "Što razgovaraš s njom?" 28 Žena ostavi svoj krčag pa ode u grad i reče ljudima: 29 "Dođite da vidite čovjeka koji mi je kazao sve što sam počinila. Da to nije Krist?" 30 Oni iziđu iz grada te se upute k njemu. 31 Učenici ga dotle nudili: "Učitelju, jedi!" 32 A on im reče: "Hraniti mi se valja jelom koje vi ne poznajete." 33 Učenici se nato zapitkivahu: "Da mu nije tko donio jesti?" 34 Kaže im Isus: "Jelo je moje vršiti volju onoga koji me posla i dovršiti djelo njegovo. 36 Žetelac već prima plaću, sabire plod za vječni život da se sijač i žetelac zajedno raduju. 38 Ja vas poslah žeti ono oko čega se niste trudili; drugi su se trudili, a vi ste ušli u trud njihov." 39 Mnogi Samarijanci iz onoga grada povjerovaše u njega zbog riječi žene koja je svjedočila: "Kazao mi je sve što sam počinila." 40 Kad su dakle Samarijanci došli k njemu, moljahu ga da ostane u njih. I ostade ondje dva dana. 41 Tada ih je još mnogo više povjerovalo zbog njegove riječi 42 pa govorahu ženi: "Sada više ne vjerujemo zbog tvoga kazivanja; ta sami smo čuli i znamo: ovo je uistinu Spasitelj svijeta." Isus liječi sina kraljeva službenika 43 Nakon dva dana ode odande u Galileju. 44 Sam je Isus doduše izjavio da prorok nema časti u svom zavičaju. 45 Kad je dakle stigao u Galileju, Galilejci ga lijepo primiše jer bijahu vidjeli što je sve učinio u Jeruzalemu za blagdana. Jer su i oni bili uzišli na blagdan. 46 Dođe dakle ponovno u Kanu Galilejsku, gdje bijaše pretvorio vodu u vino. Ondje bijaše neki kraljevski službenik koji je imao bolesna sina u Kafarnaumu. 47 Kad je čuo da je Isus došao iz Judeje u Galileju, ode k njemu pa ga moljaše da siđe i ozdravi mu sina jer već samo što nije umro. 48 Nato mu Isus reče: "Ako ne vidite znamenja i čudesa, ne vjerujete!" 49 Kaže mu kraljevski službenik: "Gospodine, siđi dok mi ne umre dijete." 50 Kaže mu Isus: "Idi, sin tvoj živi!" Povjerova čovjek riječi koju mu reče Isus i ode. 51 Dok je on još silazio, pohite mu u susret sluge s viješću da mu sin živi. 52 Upita ih dakle za uru kad mu je krenulo nabolje. Rekoše mu: "Jučer oko sedme ure pustila ga ognjica." 53 Tada razabra otac da je to bilo upravo onog časa kad mu Isus reče: "Sin tvoj živi." I povjerova on i sav dom njegov. 54aše to drugo znamenje što ga učini Isus po povratku iz Judeje u Galileju. III. DRUGI BLAGDAN U JERUZALEMU Ozdravljenje uzetoga

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...teška vremena...

Jučer poslje podne napadnule sus moju dušu teške kušnje i umalo sagriješih protiv Boga,odnosno zamalo ga izbacih iz svoga srca.Grijehom oko sebe stvaramo jedan zaštitni oklop poput jajeta i Gospodin ne može doći do nas. Zato je potrebno se često ispovjedati.Ja se ispovjedam svaki drugi tjedan a ponekad i svaki tjedan. Uvijek sam mislio da je sv. ispovjed glupost.Zbog toga se nisam nikada dostojno ispovijedio. Moje srce postajalo je sve tamnije sve prljavije.Jednoga dana otišao sam u franjevački samostan gdje me je ispovjedio jedan otac. Nije mi bilo lako se iskreno ispovijediti,ali kada sam izašao iz sobe uistinu sam osjećao da sam 10 kg lakši.no da sada nastavim ono što sam započeo.U svim tim svojim mukama posegnuo sam za evanđeljem i rekao mojoj Ljubavi Isusu da me oslobodi putem njegove riječi. Otvorio sam evanđelje i našao se pred tekstom:
Putujući tako u Jeruzalem, prolazio je i naučavao gradovima i selima. Reče mu tada netko: "Gospodine, je li malo onih koji se spasavaju?" A on im reče: "Borite se da uđete na uska vrata jer mnogi će, velim vam, tražiti da uđu, ali neće moći." "Ondje će biti plač i škrgut zubi kad ugledate Abrahama i Izaka i Jakova i sve proroke u kraljevstvu Božjem, a sebe vani, izbačene. I doći će s istoka i zapada, sa sjevera i juga i sjesti za stol u kraljevstvu Božjem. Evo, ima posljednjih koji će biti prvi, ima i prvih koji će biti posljednji." (Lk 13,22-30).Ovaj tekst iz evanđelja po Luki me doista ohrabrio i svaki put kada bi me napast napala ja sam ga isčitavao ponovno.Po prvi put sam shvatio što znači kada Crkveni oci govore da je Isus prisutan u svojem evanđelju. Želim vas potaknuti da kada vam je teško uzmete ovu svetu knjigu i otvorite je.Isus vas neće razočarati već će vam uputiti svoju rječ kroz evanđelje.Mir sa vama!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 13:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.02.2006.

O Njegovoj ljubavi pjevat ću dovjeka

Tko sam ja? Ja sam čovjek koji je primio od Isusa milost i snagu da mogu pisati ovaj blog i na taj ga način nagovjestiti ljudima.Isus je tu i on te zove.On želi tvoje srce.On ti neprestano postavlja pitanje: Do kada češ me pustiti da te čekam? On je ljubav koja ljubi, srce koje prašta,ruka koja njeguje. Njegovo Presveto srce je prepuno Ljubavi kojoj nema kraja.Tu ljubav on želi podjeliti sa nama.No moramo znati da Njegova ljubav nije kao ovozemaljska ljubav jer Njegova ljubav prelazi granice normalnog.Otvori svoje srce i pozovi ga unutra.On te neće iznevjeriti.

- 16:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pozdrav svim čitateljima ovoga bloga.Prije svega želim vam Isusa u srcu. Kada sam birao naslov pao mi je napamet trnovit put odnosno put svakoga kršćanina koji istinski sljedi Isusa i trudi se postati drugi Krist. Trnovit put je put odricanja ali i put veselja.Zašto i put veselja? Zato jer kršćanin koji ima Njega u svom srcu će sve podnijeti za svoju jedinu radost za svoga Spasitelja.Ovaj blao će prije svega truditi se dovesi Isusa u Vaše srce. Mir s vama!

- 14:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #