Kako se Delfina odlučila ispraviti i druge priče

četvrtak, 03.04.2008.

Žalovanje



U mojoj utrobi sinoć je umro dječak
u snu
Sinoć sam rađala tvog mrtvog sina
krvava plačna neutješna

Sinoć je u meni umro dječak
začet od čiste samoće
čiji je otac otišao prije začeća
i od tuge za njim ja sam rodila smrt

Bilo je trideset rodilja u balskoj sobi
trideset puta krik i bol
i nikog uz moju postelju;
samo iza konopa posjetioci muzeja
jednakih lica bešćutni nepomični

Ustala sam sa sluzave postelje
hladna a jadna a neutješna
bedara krvavih od naše krvi
od naše zajedničke smrti
i naricala ridala a tiho a nečujno
za mojim lijepim sinom
za leptirima smrznutim u kukuljici

Onda sam otišla
A kamo?
A kud?





Bogu hvala, od tog sna naovamo rodila sina dva, živa, zdrava i poletna.

- 22:21 - Komentari (13) - Print - #

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu ona?

  • o uspravljanju, ispravljanju i uopće



Zaštita ili copyright

  • Zaštićeno koliko može bit, ko livada pleterom. Dok netko ne poželi preskočit. Ali copyright je tu. U potpunosti. Da ne bi bilo nismo znali.
    Dakle: © 2007-2021 delfina.