sikstinska kapela

nedjelja, 23.10.2005.

zaplakat ću

...da ne vidi nitko...pjesma mi šapće tugu...u nedostajanju sam tebe, sebe, nas...

- 19:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 21.10.2005.

Sama

...sam, usitnjena tugom...

- 08:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.10.2005.

On

...je punio moju dušu glazbom i kada nismo radili zajedno...u trenucima kada sam bila zatvorena u četiri sudbinska, hladna, bezrječna zida birao je glazbu koja mi je pomagala u kretanju, uz koju sam gradila svoje pokrete, uz koju sam plakala ili se nasmijala...razmaknula koltrine...Prijatelji, pravi prijatelji su oni kojima nikada ne trebate reći hvala kada učine nešto za vas...to su ljudi zbog kojih plačete kada im je teško...to su ljudi koje nazovete i oni znaju, kada vas pogledaju u oči znaju govore li te oči tugu ili radost...
Još večeras, a onda možda samo povremeno, gledat ćemo se preko studijskog ili režijskog stakla...Volim te prijatelju jer imaš dušu i hvala ti...beskrajno ti hvala za toplinu, hvala ti za "naloži stari komin draga mama" i hvala ti...hvala ti za Vinkovce... i...okreni se suncu...

- 20:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Tajna

...kao je teško živjeti s tajnom, a još teže sa snom...

- 11:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 12.10.2005.

Krik


Sakrit ću oči...otvoriti tijelo i pobjeći...izgubljena je poezija...tražit ću je uz svjetlost svijeće i pokušati razbiti krik o stjenje...

- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.10.2005.

Azra

...prije nekoliko dana dokumentarac - izvrsno...pjesma... Štulićeva

Ponekad je vidim ležeći u snu
Kao igre sjene na mom ramenu
Bijela svjetlost iznad površine tupih koraka
Koliko još ima do očaja

Darovat ću ti plavog goluba
Imaj srca kad zakuca na tvoja vrata
Ne gledaj u njemu prolaznika bez alibija
Ne gledaj u njemu plavog goluba

Dvojica na ulici sami protiv svih
Dvojica na ulici sami...


Zagrlio sam prvu djevojku
Uživala je u milovanju
Oblaci su vukli kišu, sve do prozora
Ne gledaj u meni svoga goluba

- 21:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

...i jutros opijena glazbom , jer je...konačno...s godišnjeg došao moj najdraži tonski relaizator i glazbeni urednik...i dok poklanjam eteru dio sebe dozivam te...i jutros...Ljubavi...

- 07:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 02.10.2005.

...opijena glazbom zovem te, zovem te Ljubavi...

- 21:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

...prava istina je stidljiva kao miris...

- 10:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #