sikstinska kapela

srijeda, 28.09.2005.

Picasso

...pozivnica na stolu...plakati i grafike iz zbirke Herman Voith Galerie, Kunstmuseum Heidenheim. Sutra u 2o sati moj grad će disati Picassa. Uvijek se radujem kad umjetnost živi u mom gradu.
Picasso ima priču, onu otvorenu svijetu, koju svijet misli da govore njegova djela, i onu, drugu, neku svoju priču koju stvarno pričaju njegova djela. Čitamo njegova djela i "razumijemo" ih kroz svoju životnu abecedu,ali...tumačiti potez ugljenom, kistom ili olovkom može tumačiti samo duša onoga koji vuče potez. A mi...mi smo promatrači i gosti za stolom na kojem nam je servirana umjetnost. Gutamo je ponekad bez žvakanja, samo forma...
Ne volim okvir, ne volim kliziti po rubu, želim ući...ući u osjećaj, ući u radost, ući i u bol. Kada plačem ne brišem suze, jer ako ih obrišem osušit će se na nekoj bezličnoj maramici, a ostavim li ih na licu ono će ih upiti i bit će moje...bit će trag trenutka u kojem me boljelo...
Otvorit ću i večeras svoju kutiju snova...čekaš li me?

- 20:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #