inventura

ponedjeljak, 23.08.2004.

you're not a spring chicken anymore...

pitao me pred par dana jeda englez:
- so, how old are you then, love? 19, 20?
- 26 next tuesday...
- oh, so you're not a spring chicken anymore!!!
(na sto sam se ja skoro uvrijedila - sta, mislio je da mi je 20, zasto bi onda bila stara samo zbog datuma na osobnoj???)
26 sto mozda ne zvuci kao neka znacajna brojka, ali zapravo je - ispadas iz euro-26 kategorije, zapadnu te kreme za zene (zene!!!) 25+ (danas vidila oglas za neku novu na kojoj pise upravo to), gubis popuste za mlade... uglavnom, svi te pokusavaju uvjeriti da stvarno nisi vise spring chicken....
u svakom zenskom casopisu moze se naci bar 1 clanak tipa: sta bi rekli samoj sebi, ali 10 godina mladoj? za cim zalite? koja je najvaznija stvar koju su vam donijele godine? i sl... na postavljeno odgovaraju raznorazne polupoznate glumice/pjevacice/nitko-ne-zna-sta-rade-i-zasto-su-uopce-tu zene... nedavno sam bas procitala jedan takv izvor zivotnih mudrosti i vec 2 dana u predrodjendansko-pmsicno-juzinastom deliriju razmisljam sta bi si JA rekla? (ali sebi od prije x godina :)))...
i evo, lista bi bila slijedeca (nekim koliko-toliko kronoloskim redom):

osnovna skola:
i bolje da nemozes natapirati siske, bilo bi te kasnije sram kad bi gledala slike / budi sretna sto te nisu htjeli osisat na fudbalerku / od plivanja ce ti se rasirit ramena, slusaj mamu i odi na gimnastiku / manje se razbijaj uokolo, puna ce ti koljena bit oziljaka / mogla si bas i naucit francuski kad se vec susjeda nudila za instrukcije / new kids on the block su zlo, hvala sto si presla na punk / roditelji nisu zlikovci iz pakla - kazna za onaj demolirajuci tulum je bila i preblaga / mogla si bas i ne probat prvu cigaretu /

srednja:
mogla si bas i ne pocet pusit, ja se sad nemogu rijesit istog / pelin je bolji od vodke / partiji nisu uopce zlo, zavrsit ces na istima za 10tak godina / na tecaju talijanskog u italiji si mogla bas i naucit talijanski / hvala ti da nisi istetovirala cijelu potkoljenicu kao sto si namjeravala / najveca irokeza nije ujedno i najglavniji uvjet pri izboru decka / nosenje zileta i ziherica oko vrata nije najpametnija ideja / raznorazne tablete i alkohol??? zasto, zaboga? cccc..... / u XL majci na satana panonskog, martama (sa crvenim znirancima - zasto je to, zaboga, bilo toliko bitno??? meni su bijeli izgledali super na crne marte, ali ih ne bi ni mrtva stavila) i uskim lasteksicama izgledas - glupo / ne, ne vidis dovoljno dobro da ne nosis ni lece ni naocale, otic ce ti dioptrija u k**** / dobro da nakon svog onog blajhanja i farbanja jos imas kose na glavi - btw, pocet ces sa 25 dobivat sijede, morat ces se farbat i nikad vise neces vidjeti svoju prirodnu boju, sjecat ces je se sa slika iz osnovne / gledat ces kablovsku jednog dana i bit ce ti zao sto si markirala njemacki /

fax:
prvo - hvala za izbor faxa, ubila bi te da si stvarno upisala medicinu / piercing se radi u steriliziranim uvjetima i od strane strucne osobe / dreadovi i rapsovi se ne daju rascesljat / pravi rad, u firmi, od 9 do 5 nije izdaja svih anarho-nacela i ne, neces moc bit freelancer cim zavrsis fax i bez imalo iskustva / ne sjedaj sa pijanim frendovima u auto, razbit ces glavu / provjeri prvo jel gej / cujemo se! ne znaci i: nazvat cu te / 3 mala tuborga i dupli pelin u 3 sata = 0,98 promila /

bilo je sigurno jos hrpa toga cega se ovog casa nemogu sjetit, ali bottom line je da ne zalim za nicim. sve sto sam napravila bilo je opravdano nekim (tada razumnim) razlogom. i iako za neke stvari znam da mozda i nisu bile najpametnije, htjela sam tada da budu upravo takve. dakle, nemam razloga kukati. jedino sam mogla nekim ljudima koje volim, a nema ih vise, reci to. al to je nepovratno i nepopravljivo. i cvrsto vjerujem da ce bit jos prilika za to. isto tako znam, da mi je netko ono sve gore i rekao, ne bi ga poslusala nikad. dakle, nema koristi. isto kao sto znam da si sad 36godisnja ja krenem dijelit pamet, poslala bi samu sebe u neko mjesto i nastavila po svom. ja sam, ovakva kakva sam danas, rezultat vlastitih pogresaka i pogodaka, razumnih i nerazumnih odluka, krivih i dobrih prosudbi - i ako bi ista promjenila, to ne bi bila ja. da ispravim i jednu gresku u cijelom tom lancu, ko zna kud bi me to zaokrenulo i odvelo. a meni je tu di jesam skroz fajn...
- 17:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>