Inja https://blog.dnevnik.hr/inja-vivace

petak, 17.04.2009.

Malo sam se častila, hehe!

Jučer je pala plaća uvećana za pozamašnu stimulaciju, zasluženu jednim odlično odrađenim projektom.
Poslije posla sam krenula u City, ali sam zaboravila da je otvoren novi dio, te da je gužvetina. A ja gužve ne volim. Postajem nervozna. I onda sam od te nervoze ulazila u dućane koje i inače posjećujem, plus neke nove i harala ko blesava. Na brzinu isprobavala ono što baš moram, a ono što ne moram samo sam bacala na pultove.
I tako su mi sada ormari, odnosno pod, jer je još sve u vrečicama, nešto puniji. Sako, hlače i suknja Hugo Boss, dva Esprit kostima sa suknjama, dvije suknje i jedna haljina Orsay, nekoliko vestica i košulja Orsay, troje hlače Morgan, dvoje traperice, Guess novčanik i torba, dvije večernje torbice Patrizia Pepe i još dvije dnevne torbe Promod. Tenisice, trenirke, donje rublje, podosta stvari, previše,naravno iz Irisa. Dvoje balerinke i 4 para štikli(2x Bata, 2x Pollini, 1x Guess, 1x Miss Sixty). Igračke i odjeća za Facu, a naravno i Buco je dobio nekoliko stvari. Skoro zaboravih, pao je i rozi Samsung SGH-F480. Vjerojatno ima još nešto, li se sada ne mogu sjetiti.
Faca i Buco su na moru, tako da danas imam vremena rasporediti te stvarčice, jer nemora on znati baš za sve. Zbog mira u kući, neke se stvari izvade iz ormara i pita li jel to novo, ma ne, vidio si to već. Za dobrobit njegovih živaca ne mora znati baš za sve:)
Inače, ako vas zanima, ja baš i neznam sa lovom, ne trošim iznad mogućnosti, ali trošim na krive stvari. Barem tako kažu drugi ljudi. Dio iznosa koji sam shebala na obleku, mogla sam, recimo, staviti u neki fond. Trenutno nemam niti najmanju grižnju savjesti što sam to potrošila, ali sinoć jesam. Raspoloženje mi je naglo palo nakon što sam stigla doma, sva ona euforija koja me držala dok sam kupovala se pretvorila u neku depresiju. Nimalo mi nije bilo žao novaca koje sam potrošila na njih dvojicu, ali grizla sam se zbog onog djela koji sam spi... na sebe. To mi se događa svaki puta kad dođem iz bilo kakve kupovine. Danas mi to više liči na umor ili se na taj način oslikalo to što mi Faca jako nedostaje.
Sutra se vraćaju iz Poreča, tako da ću večeras tugu i samoću liječiti izlaskom u novim krpicama.
Uhvati li i vas ponekad grižnja savjesti nakon kupnje?

17.04.2009. u 19:27 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.