Infernal Supremacy

Infernal Supremacy

20.10.2005., četvrtak

Posao nije pimpek


Jedna istinita prica
====================

Vidjeh danas na HTVu... Neka anketa o pticjoj gripi i tome jedu li Hrvati
manje pticjeg mesa i jaja zbog toga. I kaze neki tip:

- Ma jedem normalno, i meso i jaja... Ali samo svoja!

To mora da je bolno iskustvo; cudi me samo da tip nije djelovao neuhranjeno...



Kratki, ali sa slavnom prosloscu
================================

U cekaonici kod psihijatra razgovaraju tri ludjaka.

Prvi: - Ja sam Isus Krist i mene je poslao Bog da spasim svijet.

Drugi: - Nije istina. Isus Krist sam ja, i mene je Bog za to poslao!

Treci: - Decki, nemojte lagati, ja znam dobro koga sam poslao. Vas nisam!



Direktora zooloskog vrta, koji je na godisnjem odmoru, zove jedan od
sluzbenika:

- Gospodine direktore, nas je stari majmun uginuo. Hocemo li kupiti novog
ili cemo pricekati da vi dodjete?



Bandic kuzi zagrebacku spiku
============================

Bandic: Konobar, moze vopi?

Konobar: Kaj dnohla?

Bandic: Ne, Heineken...



Humor-koktel
============

U Americi, ozenjeni je lijecnik imao vezu sa svojom medicinskom sestrom,
koja je bila podrijetlom Talijanka. Uskoro mu je ta medicinska sestra
povjerila da je trudna. Da to ne sazna njegova zena, lijecnik je sestri
predlozio, da otputuje rodjacima u Italiju i tamo rodi dijete.

Pri odlasku dao joj je veliku sumu novaca i rekao: "Kad se nase dijete
rodi, ja cu brinuti za njegovo uzdrzavanje".

"Kako cu te obavijestiti da je dijete rodjeno?", upitala je medicinska
sestra.

Lijecnik je odgovorio: "Posalji mi razglednicu i napisi samo 'SPAGETI'"

Medicinska sestra je uzela novac i uputila se u Italiju. Poslije sest
mjeseci, doktora je u ordinaciju pozvala njegova zena.

"Dragi", rekla je: "iz Europe si dobio razglednicu s cudnim sadrzajem
kojeg
uopce ne razumijem".

Doktor joj je odgovorio: "Cekaj da se vratim kuci i sve cu ti objasniti"

Doktor se vratio navecer kuci, procitao razglednicu i pao pokosen
infarktom. Zena odmah pozove hitnu pomoc. Kad je stigla hitna pomoc,
doktora su stavili na nosila da ga voze u bolnicu, a jedan od bolicara
upita sto je uzrok srcanog udara.

Zena podigne s tla razglednicu i glasno procita: "SPAGETI, SPAGETI,
SPAGETI, SPAGETI: dva puta s kobasicom i mesnim kuglicama, a dva puta bez!"

(Bit ce mu malo teze objasniti, AKO se probudi...)



Otisla obitelj na izlet i povela baku sa sobom...

Rostiljaju oni, kad baki postalo dosadno i odluci ona prosetati.

Pocela padat noc, nema jos bake... Zabrinu se oni i odu traziti baku.
Trazeci, stignu na livadu, kad baka tamo sjedi i sisa vime od krave...

- Haj'mo kuci, bako, evo mrak ce skoro - kazu oni.

- Idite vi, djeco, mene ce ovi momci dovest'...



Trci Mujo za Hasom. "Hej, Haso, stani, bolan! Prije nekoliko minuta ti
ukradose auto pred mojim ocima!!"

Hvata se Haso za glavu pa pita: "Pa zasto, bolan, nisi nista poduzeo!?"

"Jesam, kako da nisam?! Zapisao sam registarski broj!!"



Jedan policajac poslao zenu i djecu na more i nakon tjedan dana ide im se
pridruziti. Dodje u hotel i navali na zenu.

- Ma dragi, djeca su u susjednoj sobi, ne mozemo to ovdje raditi.

- Ima pravo, idemo na plazu.

Nakon pet minuta, na opustjeloj plazi u predvecerje, pocnu strastveno
voditi ljubav. Dok su u ljubavnom zagrljaju, kraj njih se stvori policajac.

- Sram vas bilo, brzo se oblacite, ne rade se te stvari na javnom mjestu!

- Oprostite - rece muz - ovo je bio trenutak slabosti. Nismo se vidjeli
cijeli tjedan. Znate, i ja sam policajac i bilo bi nezgodno da mi
naplatite kaznu.

- U redu, vi ste kolega i vama je oprosteno, ali ovu kurvu hvatam vec treci
put ovaj tjedan i kazna joj ne gine!



Postovani stariji pravnik ustanovi da mu se zena seksa s mladjim kolegom,
te da se cijela stvar dogadja u njegovoj vikendici na moru. Kad su se
slucajno sreli na sudu, stariji pravnik (onaj rogati) rece mladjem kolegi:

- Cujem da ste lovili na moru. Po zakonu o ribarstvu, prekrsitelj ulovljen
u krivolovu ostane bez alata kojim je prekrsaj pocinjen.

Mladji pravnik mirno mu odgovori:

- Nije se to dogodilo na moru, vec u vasoj kleti u vinogradu. Po zakonu
o zemljoradnji, onaj tko sije na tudjoj zemlji ostane bez sjemena,
a plodove uziva vlasnik zemlje...



Objasnjenje naslova
===================

Posao nije pimpek - lako stoji i dva dana!


Znam da ima viceva koje sam već objavio al mi se nije dalo filtrirat listu pa sam ju sam prekopiro.
- 11:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sve što želim podijeliti sa svijetom.
Najviše vicevi.

Linkovi

O meni:

rođen 2.5.1988.


upiso MIOC (XV. gimnazija u Zagrebu), informatički smjer 2003. godine, završio 2007.;
2007. upisao FSB (Fakultet strojarstva i brodogradnje) u Zagrebu, studij zrakoplovstva;
od 2007. sam nositelj crnog pojasa iz Tae Kwon Do-a;
od 2009. sam punopravni vitez Reda srebrnog zmaja, sa svim ljepotama koje to donosi;


slušam heavy, gothic, death i black metal i Balaševića;


hobiji su mi izrada chainmailova, amaterska izrada sječiva (mačevi, noževi) i štitova (tower shield sretan, trenutno imam dva - "paradni" - oslika, lagan, samo 7.5 kg & "borbeni" - čisti čelik, malo teži, cca 12 kg zubo), programiranje, web design, ninjitsu, podučavanje Tae Kwon Do-a, srednjovjekovno europsko mačevanje (longsword, mmmm);


volim jest (pogotovo kad draga kuha njamifino, napucah 15ak kila u prvih godinu dana veze), pit, spavat, visit na kompu i mrak ali prvensveno svoju dragu i sve aktivnosti vezane za nju cerek


najdraže životinje su mi zmajevi a što se tiče svakodnevnih, sve su mi drage, svaka na svoj način, iako, psi ipak drže prvo mjesto (a među njima je na prvom mjestu, naravno, naša umiljata hrpa dlaka smijeh);


mrzim kriminal namcor;



Ako mi se želite javiti: nevensego@gmail.com