Indijanka vegetarijanka

02.11.2012., petak

Sisvete i ekologija

Lijepo je to za Sisvete, posebno ako se grobljem prošećem noću – svijetli tisuću svijeća. Međutim, kada pogledam u kontejnere, a i na neke grobove, stisne me oko srca. Čovječe, koliko smeća nastane na groblju i uništava nam Zemlju u nepovrat! I onda se sjetim da su ova groblja koja ja posjećujem još relativno mala naspram onih u milijunskim gradovima. I kad se to još pomnoži tko zna koliko puta, dobiju se milijuni, a možda i milijarde tona smeća…

Pokušavam ne kupovati plastične lampione, ali to mi baš ne ide od ruke. Naime, donesem stakleni svjećnjak (kao čašicu) u koju onda stavljam lučice kako bih barem malo smanjila smeće. Međutim, lučice relativno kratko gore, plus uvijek mi netko baci čašicu (oh, vjerojatno je sramota TO stavljati na grob!). Par puta sam samo običnu svijeću probala staviti, ali desilo mi se i to da ju je netko jednostavno šutnuo s groba, a i ako je vjetar ili kiša nema šanse da će gorjeti.

Tu je i to famozno plastično cvijeće. Nakon zime izgleda jadno i izblijedjelo i većina završi u smeću. Pa onda i ona 'vječna svjetla' koja trepere, a uopće nisu vječna pa opet i ona završe u smeću… Ne zaboravimo na svježe cvijeće u teglama koje je opet umotano u foliju…

I, eto, kao da tome nema kraja, a ovo je tek mrvica u moru smeća.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.