Indijanka vegetarijanka

24.09.2012., ponedjeljak

Zatvor

Poznanik, koji, kad god me vidi da jedem, kaže: 'Opet samo te biljke jedeš!' požalio mi se kako već četiri dana nije imao stolicu. Četiri dana??!! Što bi rekli tinejdžeri – WTF? Trbuh napuhnut, zrak udara na želudac pa čak i prema srcu. Jedva sjedi, jedva hoda. Kaže, jednom je tako imao zatvor osam dana i otišao na hitnu, gdje su ga samo isklistirali. Pitam ga jede li suhe šljive, ali veli da ništa ne pomaže. Mislim si ja kako dvije – tri suhe šljive sigurno neće pomoći, ali da ih jede svaki dan… Nisu to samo suhe šljive… općenito voće je odlično protiv zatvora, svako jutro jedan smoothie od voća i nema zatvora ni u pomisli…

Ali kome da ja to kažem? Čovjeku koji svaki dan jednostavno mora imati meso, i to ne bilo kakvo, govedina i svinjetina su hit.

Ne kažem ja kako svaki mesojed ima zatvor… ali da prehrana ima utjecaja, itekako ima. Ali neki ne žele ni probati problem riješiti prehranom već lijekovima, klistiranjem i sličnim… A što je tek s onim – 'neka hrana bude lijek tvoj, a lijek tvoja hrana'.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.