Indijanka vegetarijanka

15.12.2010., srijeda

Trokutići od kukuruznog brašna

Ovo mi je super home – made grickalica.

Tri četvrtine šalice kukuruznog brašna
Tri četvrtine šalice pšeničnog brašna
1 žličica praška za pecivo
Pola žličica čili papričice u prahu (ali ja nisam imala pa sam stavila papar)
Pola šalice mlijeka (ja sam pravila s vodom i sve OK)
Četvrtina šalice maragarina ili maslaca, otopljenog (ja sam probala s maslinovim uljem i isto je super)
Pola žličice soja sosa (u originalnom receptu ide Worchesterski umak, ali ja ga ne koristim (navodno ima neki sastojak koji se dobija iz ribe!) pa sam stavila sojin sos)
Sol po želji

Prva četiri sastojka izmiješati, dodati vodu i margarin/ulje i sos. Izmiješati vilicom, a onda i rukama. Podijeliti u dva dijela, razvaljati i rezati na trokutiće. Posipati solju ili je umiješati prije. Peći na 180'C oko 10 – 15 minuta.

Trokutići se mogu obogatiti lanenin sjemenkama ili sezamom. Piše da mogu stajati do tjedan dana, ali ne bih znala jer ih uvijek prije pojedem.

Moji trokutići:





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.