Indijanka vegetarijanka

10.12.2010., petak

VEDRANA RUDAN: 'Dabogda te majka rodila'

Nisam imala neki određeni stav prema Vedrani, niti sam posebno pratila što priča. Tu i tamo sam površno čula njezine izjave i na kraju sam zaključila da bi mogla biti – lapača. Prvi put sam u knjižnici naišla na njezinu knjigu i više nego ugodno se iznenadila. Žena zbilja zna pisati! Nije površno, odlično barata riječima, daje dobar profil likovima, ima dobre opise.

Radi se o glavnom liku koji je zapravo Vedranin alter ego i njezinom odnosu s majkom. Tu je i prisjećanje na oca koji ju je kao djevojčicu seksualno zlostavljalo.

Svakako ću podignuti još koju njezinu knjigu.

Od suvremenih hrvatskih pisaca često mi je teško završiti ili nastaviti čitati njihove knjige. Sve osim evo sad Rudanice i prije Hrvoja Šalkovića (mada je Vedrana puno kvalitetnija, barem u ovoj knjizi). A primjerice knjige Rujane Jeger ili Miljenka Jergovića mi nikako ne leže.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.