Indijanka vegetarijanka

06.12.2010., ponedjeljak

V oznaka

Kod nas je V oznaka vrlo rijetka. V oznaka označava hranu koja je bez sastojaka životinjskog podrijetla. Na nekim proizvodima ima V oznaka i ispod piše je li za vegane ili vegetarijance, a negdje je samo V oznaka što znači gore navedeno (da je i za vegane i za vegetarijance). No, da ne duljim, iznenadila sam se kada sam u Lidlu vidjela proizvod s V znakom. Radi se o pločicama marcipana od kojih 125 grama, ima ih s rumom, bademima, ananasom i obični omotan u tamnu čokoladu. Osim ovoga, nemaju konzervansa, hidrogeniziranih masnoća i umjetnih bojila i okusa.

Od mnogo slatkih proizvoda me počnu boljeti zubi kad ih grizem jer imaju previše šećera pa ih zaobilazim. Kod ovog to nije slučaj, što mi je, eto baš drago. Dobro da sam konačno pronašla nešto za sebe, samo ne znam kud sam prije gledala da ih nisam vidjela. :-)

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.