Indijanka vegetarijanka

14.01.2009., srijeda

Mavis Cheek: 'Seksualni život moje ujne'

Knjiga ima oko 250 stranica i nije pisana vrlo jednostavnim stilom, ali da se čitati. Radi se o ženi koja ima preko 50 godina, koja ima dobrog muža i materijalno su bogati, ali počinje ljubavnu vezu sa znatno mlađim muškarcem. Odjednom se ponaša poput pomahnitale tinejdžerice i rastrgana je između obaveza prema mužu i ljubavi prema ljubavniku. U jednom trenutku čak izjavljuje da ljubavnika voli više nego djecu, što mi je bilo tatalno nerazumljivo i glupo.

Također, u knjizi ima nekoliko predrasuda o vegetarijancima koje mi se nikako nisu svidjele – 1. Vegetaraijancu su uvijek blijedi; 2. Vegetarijanci piju samo vodu i ništa drugo; 3. Vegetarijanci nikada ne lažu.

Ali ako stavim ovo sa strane, knjiga je zabavna i drago mi je da sam je pročitala.

A tko je ujna, pitate se? Ujna zaista postoji, ali stvarna je tek pred kraj knjige, a glavni lik je zapravo cijelo vrijeme koristi kao izgovor za nalaženje s ljubavnikom.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.