Transformacije

29.06.2019.

Koliko god težim da budem u sadašnjem trenutku toliko me i žudnja za pisanjem vraća u prošlost i u budućnost gdje sam konstruirala svoj život. Konstruirala sam svoj život u mislima, kreirala sam svoju osobnost i osjećaje toliko dobro da osjećam da ću to uskoro moći i opipati. Mi ljudi se uvijek pokušavamo držati onog što možemo opipati, ali da li je to stvarno ono što želimo?

Zona udobnosti je nekad precijenjena. Svi trebamo nešto što nas kreće prema naprijed, ako nemamo to nešto konstantno ostajemo na jednom mjestu. Imamo osjećaj kao da nas nešto guši, a ne trudimo se otkriti što. No, to je samo moje viđenje toga.
Sebe gledam kao nezaustavljivu osobu koja nekad ide i glavom kroz zid da bi se uvjerila da to ipak nije tako kao što sam mislila. Mislim da nam ego nekad toliko zamuti vid da nas na kraju snađe ono čega se najviše bojimo. Trudim se to promijeniti. Potrebno je samo uvidjeti koliko mi ljudi možemo imati čiste duše, bez ogorčenosti, bez predrasuda prema sebi i drugima. Trebali bi prihvatiti sebe i druge kao takve. Kao čiste duše. Bolje je prihvatiti nesavršenost nego glumiti perfekcionizam.

Život se ne mijenja nakon 10 godina, život se mijenja u trenutku.
Onda kad prihvatimo život kojim smo živjeli do sada i odlučimo reči ne. Ne želim više tako! Želim promjenu. Sve to je razlog mog kreiranja. Kreirala sam svoju osobnost, ona je ja, ali sam je ja izgradila.

Onaj tren kad osjetite unutarnji mir on počinje privlačiti sve ono za čime žudite duboko u sebi. Ta tajna je odgovor za sve što je bilo, sve što je i za sve što će ikad biti. Svaki dan imate novu priliku da se unaprijedite. Ako uklonite samo jednu lošu naviku to vas može odvesti na put koji tražite.
Nitko osim vas samih ne može mijenjati vašu osobnu kreaciju, priču vašeg života. Cijelo vrijeme živimo u priči koju sami kreiramo.
No, što je prava stvarnost? Mi ne znamo tko ili što mi zapravo jesmo. No, znamo da smo živi jer mi jesmo sam život. Zato, hej ti što čitaš ovaj post! Pronađi nešto što te tjera da se osjećaš živim!

Svijet možemo mijenjati samo tako da mijenjamo sebe. Ne zaboravite da ste vi puno više od onog što o sebi mislite ili što o vama misli netko drugi.
Otpustite kontrolu nad drugima i ne trudite se mijenjati ih. Umjesto toga, prihvatite ih i volite takve kakvi jesu. Bezuvijetna ljubav jedini je put do trajne promjene koju želimo vidjeti u svijetu. Život je prepun transformacija, proživljavajte ih punim plućima.

- inspirirana predavanjem Don Miguel Ruiza

Hvala na čitanju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.