nedjelja, 17.12.2006.

KVART JE SVETINJA

Gledaj stari pun mi je kurac svega. Iz dana u dan dan je isti. Sad je vrijeme. Za nevrijeme. Nevrijeme će doć na vrijeme. Ili na vrijeme nevrijeme kako ja to volim reć. DA. Uzet ću si trenerku i iden u kvart. Izabrat nasumično neki kvart i tamo živit. I umrit za kvart. Kako je reka jedan moj kolega koji nažalost više nije sa nama jer je umra za jedan kvart reka je umri za kvart. Tako ću i ja. A jedan drugi kolega koji nažalost nije sa mnom jer je doma je reka da idemo živit za neki kvart jer ćemo bit ikone djeci mlađoj od 16 godina. A barem nešto. Barem ću bit zvijezda. I kad bude sranja mene će ekipa zvat. A kad ne bude sranja javljat će mi se. Nekad će mi dat duvan isto. Ebate. Predobro. Ništa, iden ća živit za neki kvart.
- 23:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.