utorak, 26.09.2006.

Anegdote vol.1

Anegdota 1:
Ja i prijatelj idemo zora a mi se držimo za ruke on kaže vidi sumraka. A nije sumrak nego zora.


Anegdota 2:
Ja i prijatelj krenili u Irsku on kaže ja bi čaja s mlikom a u Irskoj je bolja piva.


Anegdota 3:
Ja i prijatelj kupovali cipele on kaže ja bi cipele a jebate zato smo išli.


Do iduće godine.
- 15:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sine šta mi se dogodilo

Spreman se ja za ić do grada. I slušaj sad ovo. Istuširan se. I oblačin se. Prati sad. Uzmen jebene čarape. I iden ih obuć. Obučen desnu čarapu - sve normalno. Sad oblačin livu i prati sad situacije. Znaš šta je bilo u livoj čarapi?!
Ništa. Oden na bus i dođen do grada. Sidnen popit kavu sa toplim mlikom iako san reka ladno al nema veze. I vratin se kući. Cili srdit.
- 15:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 23.09.2006.

....

Image Hosted by ImageShack.us

Maca
- 13:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 15.09.2006.

AAAAAAAALOOOOOOOOO SIIIIIIIIINEEEEEEEE

Prati ovu šprehu. Nova pisma. Ovaj put zakon stvar. Downloadat obavezno. Nego. Slušaj priču. Nisan mislija da će tako ispast. Stvarno ne znan zašto. Ja ti krenen u grad. Dođen na stanicu. Čekan bus. Sidnen u bus na sidalo koje je obrnuto okrenuto. I pazi igru sad. Bus da gasa. Ja poletin sa sidala. Ravno na neki stup. Šiljati stup. Zabije mi se u ruku. I kroz glavu. I umren na licu mista. Evo link:
Sedefi - Metalni ratnici
- 16:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.09.2006.

Koji Zakon?

KOji zakon?KOji?Oni.Zakon.Oprosti al zakon.Mi smo dilili zakon.A daj,daj.
Pošto van je oni gore?
Koji?
Oni Jeleeeen!!!!!!!!!
Kolko traje ova igra?
Ma ova ST-scena je u kurcu.
Foresti ne sviraju,Sedefi su išli svirat u Peru u Andekisssmokinwavemad
Srbija!!!Pozdrav venkijukiss

VANJSKI DOPISNIK ZEMO
(DANAS DIPLOMIRANI JEBIVJETAR)
- 23:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.