23.03.2007. / petak

eto da napisem post o mome razredu!!!!!!!!!

eto da pocmem imam JA u razredu mnogo dobrih frendova ali su spaljeni
nisam ja kriv sto su takvi hehehehhe

da pocmem
antonio-oke frend zaljubljen u maju
matija-streber ali oke frend
josip-mali prgavi zna se zezat
toni-malo k0pa nos ali je oke frend
katarina-debil!!
adriana-veoma ljena devojcica kojoj ujedino trebaju instrukciej iz matematike
armin-bager koji bljuje kiselinu u 4 razredu jeo kemisku
iva d-u 7 nebu uvijek se smije
nino-zaljubljen u decka kreten
vanesa-usporena zaljubila se u decka svoje naj frendice(renato)
maja-ufurana u sve mala fufica zaljubi se u sve koje nalete zaljubljena u mog naj frenda antonija
borna-oke frend zna se zezat
andrej-visi mene za 2 glave
patrick-uvijek se tuce
franko-moze jezikom do nosa nezna citat
darko-spor u svemu
sad idem ja-malen imam metar i zilet
vjekoslava-sve radi po svojim prijateljicama
lara-no coment
mergime-mala glupaca od koje kada je vidim mrak mi padne na oci
mattea-vise manje kao patrick
ana-zna se praviti vazna ufurana u britney spears
andrea-ufurana cura glupa ko cep od fante
martina-ufurana pankerica
matea-ima 5,5
iva t-usporena baba kada cita a kada se treba svadat brbljiva je
renato-bosanac ufuran u sve zaljubljen u svakoga
domagoj-kosarkas oke frend
sandra-malo je glupa ali oke frendica


vidite kako je moj razred glup hehehhe


- 08:06 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.