15.12.2006. / petak

danas sam bio lud-crazy

evo doslo meni na pamet jer mi se neslo novo dogodilu u zivotu...
da pocmem to je bilo proslči tjedan iso sam na klizanje sa frendom ....samo ad kazem da je moj frend debil ali nema veze ali samo da se vratim na pricu izlazim iz kuce dodem na cestu sjetim se da sam zaboravio par4e i kisobran bilo e to jednoi kisovito vrijeme eto cekamo mi 17 bus a moj frend je reko da idemo na 3 bus i udemo mi u 3ojku i sjednemo vozimo se pricamo kako smo glupi sto smo isli bas na klizanje jer nismo doma imali nista raditi i dodemo mi u grad hodamo kod kina teatra fenice i vidim si ja frendicu i frenda bili su u kinu i gledalkli crtic pusti vodu a misevi ode muz misliti DJECA i mi malo pricamo i razidemo dodomo do one dvorane a vidimo mi nema nigdije ulaza oko 50 ljudi se okupilo oko klizalista i jedan je tip poludio puko ko kurac i pita nekog tipa koji je zalijevo klizaliste i tip rece da se led otopio ja bio lud i reko u picku materinu jebote dodem ovdije ko da saj neki jaran bez glave ali sam bar imo para i idemo mi u mek'donalts i ja natucim 4 chisburgera srednji pomfri i malu colu,a moj frend big mack meni velicu colu i veliki ponmfri i neko supski kecapi najedemo se mi i ja gledam u robnoj kuci majcu od GUNSA da je kupim za bozic i odaberem je i recem da je stavi sa strane da cu je kupiti i ona to spremi i mi nemamo kud nego kuci pogledam na sat i vidim neman ga i ja opet lud i idemo mi u potragu za satom i ja se sjetim nakon 10 min da sam ga ostavio kuci bilo je 8 sati i ja se sjetio da tad imamo trojku bus i stignemo u zadnji cas i sretni idemo kuci sretni ali izivcirani



I tO jE zA mEnE nOvoiIskUsTvO za mene i LJUDI ZATO KOMENTIRAJTE I NEMOJTE SE SVERCAT AJE KOMENTIRAJTE POOZZZZZZZZZZZ

- 18:07 - Komentari (55) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.